ebony Skrevet 17. februar 2004 #1 Skrevet 17. februar 2004 Vi skal ha bursdagsfeiring til helgen. I den anledning er det invitert 17 :o gutter på 5-7 år. I år skal de ikke få lov til å herje vilt i huset fordelt på 3 etg. Derfor tenkte jeg at når man ikke spiser, så skal vi underholde de med selskapsleker. Men jeg er utrolig dårlig på dette. De eneste jeg husker fra "min" tid er jo stoleleken og ballongleken og sånn. Det negative med dette er jo at noen blir ute av leken ganske fort og dermed får de ingenting å gjøre. Er det noen som har forslag til en lek der det ikke er så tydelig at noen vinner og taper der alle kan være med? Hvis ikke sånne leker fins, så tar jeg gjerne i mot tips om alle mulige slags morsomme leker!
*Kaisa* Skrevet 17. februar 2004 #2 Skrevet 17. februar 2004 :o 17 stykker Guri malla. Hva med stol-leken? Da alle går rundt stoler som står på en rekke, med musikk til, en stol forlite i forhold til deltakere. Så når musikken stopper skal alle prøve å finne en stol å sette seg på. Den som ikke får en stol går ut. Ganske morsom, også tar den laaaang tid. Lykke til med feiringen
Thomasine Skrevet 17. februar 2004 #3 Skrevet 17. februar 2004 Her har du 30 bursdagsleker til forskjellige aldre: http://www.bursdagshuset.no/bursdagsleker.htm (...denne siden er lagt inn under favoritter hos meg... ) Ellers vil jeg bare nevne at når min gutt nå ble 6 år tegnet gubben "Mike" ( den runde grønne i "Monster Bedriften" ) som ble brukt som "Halen på grisen"-leken. Vi hadde da "Tegn øyet på Mike"-leken!! :-) Det var stas blant gutta!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå