AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #1 Skrevet 14. august 2012 Jeg har planer om å melde meg inn på treningssenter, Elixia blir det nærmeste for meg. Ser på elixia.no at de reklamerer med "Nyhet! I august senker vi prisene og dropper bindingstid! Bli medlem innen 20. august!". Betyr det at dersom jeg melder meg inn innen 20. august vil jeg få lavere priser og mulighet til ingen binding, og hva skjer 21. august? Anonym poster: bb3bf36bc51442d2564e47906ecde46f
Betty2 Skrevet 14. august 2012 #2 Skrevet 14. august 2012 21 aug, så blir det flere gebyrer å betale ved innmelding, og de som melder seg inn da, får 12 mnd binding.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Er du sikker på det? Hvor kan jeg finne informasjon om hvorfor det lønner seg å melde seg inn innen 20. august? Det står jo ingen info om hvilke fordeler det har med seg, og om man skal tolke denne artikkelen ser det ut til at bindingstiden snart er historie? http://www.osloby.no...re-6965240.html Anonym poster: bb3bf36bc51442d2564e47906ecde46f
Anneline80 Skrevet 14. august 2012 #4 Skrevet 14. august 2012 Hørte at også Sats kutter sin bindingstid, forresten. 1
Betty2 Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Fordelene står oppnevnt jo, lavere pris og ingen bindingstid. men det finnes ingen garantier for at elixia ikke fortsette kampanjen med bindingsfri medlemskap. prisene derimot, kommer nok til å øke, siden de nå er lavere enn fjor årets priser.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #6 Skrevet 14. august 2012 Hørte at også Sats kutter sin bindingstid, forresten. Har fått det med meg, og det er jo fint. Lurer på dette med Elixia fordi det er nærmest der jeg bor. TS Anonym poster: bb3bf36bc51442d2564e47906ecde46f
helenaa Skrevet 14. august 2012 #7 Skrevet 14. august 2012 Hvis prisen skulle gå ned OG de fortsetter med bindingsfrihet, er det vel bare å melde seg ut og melde seg inn igjen? Hvis de kun fortsetter med bindingsfrihet, har jo du fått det uansett. Ikke noe å bekymre seg for. Prisene på Elixia er en sak for seg, jeg tror knapt ett medlem betaler det samme som et annet. Sjekk om jobben din har en avtale med dem (hvis du har jobb), for det kan være penger å spare der.
Betty2 Skrevet 16. august 2012 #8 Skrevet 16. august 2012 Har allerede tatt i bruk bedriftsavtalen, så blir ikke billigerer her nei. jeg meldte meg inn for en del år siden, så betaler den samme prisen som de hadde da, og det er ikke rare summen Prisene varierer fra senter til senter. men de har hatt en vane med å øke mdlems prisene 1-2 ganger i året, for de som ikke har noe spesial tilbud (student, honør, bedrift osv) sammenlignet nå prisen, med det en venninne betaler, og den er lavere nå, så tror nok de øker den etter 20 aug. Det er nok ikke bare til å melde seg ut og melde seg inn igjen selv om du har bindings frihet. disse tilbudene gjelder som oftest nye medlemmer, og siden navnet ditt da allerede ligge registrert hos dem, så er det ikke sikkert du får det tilbudet. det er også ekstra gebyr, hvis du benytter deg av bindingsfriheten, denne må du betale hver gang du melder deg inn på nyee (hvis du får lov) og det kan fort bli dyrt.
helenaa Skrevet 17. august 2012 #9 Skrevet 17. august 2012 Det er nok ikke bare til å melde seg ut og melde seg inn igjen selv om du har bindings frihet. disse tilbudene gjelder som oftest nye medlemmer, og siden navnet ditt da allerede ligge registrert hos dem, så er det ikke sikkert du får det tilbudet. det er også ekstra gebyr, hvis du benytter deg av bindingsfriheten, denne må du betale hver gang du melder deg inn på nyee (hvis du får lov) og det kan fort bli dyrt. Gode poeng! (Særlig dette gebyret er skrekkelig irriterende) 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå