Gå til innhold

Gutter, hvor er deres erogene soner?

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

heisann folkens,

jeg simpelthen elsker å forføre kjæresten min! (og jeg må nok innrømme at jeg foretrekker å være den som ligger øverst - den som har kontrollen).

Han nyter det, og det gjør meg enda mer opphisset. Igår tenkte jeg at jeg skulle finne alle "hot-spots" hos han, og sa til han at han ikke fikk lov til å ta på meg mens jeg holdt på. Han skulle bare ta imot.

OK - jeg tror nok det fallt i smak, men greia er den:

Vi har for det første bare vært sammen omtrent ett år, og før meg var han nesten 20 år sammen med ei som ikke likte sex. Ergo (det innrømmer han også selv) er han VELDIG forsiktig med hva han sier, og det blir bare generelle uttalelser som "alt du gjør er bra", men sjelden mer konkret enn det. F.eks. har jeg spurt hvordan han har det når jeg mister kontrollen (får orgasme), og får som svar at dersom det er godt for meg, nyter han det også.

Skjønner? Veldig difust, og jeg vet ikke om jeg skal lese mellom linjene eller ikke.

Så altså - kan dere gi meg noen flere tips mht hvor jeg skal stryke/slikke/kysse, hva kan jeg finne på?

Takker for svar

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Høres ut for meg som om han opplever bedre sex med deg enn han noen gang har gjort tidligere :-? Da syns jeg du skal ta i mot hans svar med glede, og inntil videre bare gi han deilig sex uten å stresse for mye med å finne alle hans erogene soner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...