Gå til innhold

Marianne Aulie med i Skal vi danse?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er få som er så PR-kåt som Marianne Aulie. Det er få mennesker jeg misliker, men hu dama har jeg oppi halsen. Typen hennes kan dere også få gratis av meg. Vi har sett hu blant annet i 4 stjernes middag, og i senkveld lagde hun pes fordi hun satt der uten truse selv om hun visste at kamera var der. For lenge sia meldte hun seg også på en sangkonkurranse, der hun trakk seg etter 1.runde fordi hun trodde hun var med på et ”seriøst” program.

Men mitt spørsmål er: ”Hvorfor…HVORFOR (!!) gir vi henne PR? Hva er det som er så fantastisk inspirerende med hu der? Nå må vi se og høre henne i ”Skal vi danse” også? Jeg håper intenst at hu ryker etter første runde. Dama med trutemunnen som spiller på ”deilig”. Som poserer naken. Som bader med bildet sitt i elven ved Manhatten. Jeg er så ferdig med hu! Men tv-produsentene kaster hu etter meg. Ja, jeg kan skru av tven, men hvorfor må de tvinge meg til å gjøre det? Hvorfor godtar dere henne? Hvorfor vil dere ha henne med på diverse programmer?

PS. Jeg er ikke frustert i det hele tatt..

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes hun er en flink kunstner... :klo:

Anonym poster: 1cb1dc2bf52f2e06d6492251ce23f830

• Liker 3
Skrevet

Dama ser bra ut naken og ikke minst åpner hun mer enn gjerne beina ( se truse saken) I Norge så holder det i massevis til PR.

Skrevet

Haha, jeg synes hun er underholdende.

Anonym poster: 461fe859fa96638e78e55d49e319e930

• Liker 2
Skrevet

Dama ser bra ut naken og ikke minst åpner hun mer enn gjerne beina ( se truse saken) I Norge så holder det i massevis til PR.

Sjalusi er en dårlig egenskap. :glare:

• Liker 2
Skrevet (endret)

Sjalusi er en dårlig egenskap. :glare:

Jeg kaller det fakta at Marianne får oppmerksomhet for å legge ut nakenbilder av seg selv og skreve til kamera uten truse.

Endret av Katniss
  • Liker 2
Skrevet

Jeg kaller det fakta

Blir du fakta av det? ;)

• 2 uker senere...
Skrevet (endret)

Jaja.. Ikke overraskende at hun ga opp! Hun fikk ihvertfall litt PR for å ha blitt plukket ut. Og nå går hu ut med at hun måtte slutte fordi hun var redd for at morsmelka skulle bli borte. Etter min mening, en pen måte å si at dette ble for slitsomt og tøft!

Hun forstår vel det at hun får nok PR av å sitte i salen og heie på mannen sin.. :( Tragisk!

Jeg er klar over at jeg er med på å gi a PR her, men la meg understeke at målet mitt med dette emnet er å gjøre bevisst på at hu der må forsvinne fra rampelyset!

Endret av spørsmålstegnet
Skrevet

Hun er en flink kunstner og har en vakker og skjønn kropp.

Jeg skjønner godt at folk prøver å rakke ned på henne. Særlig med tanke på hvor vellykket hun er!

Skrevet

Hun er en flink kunstner og har en vakker og skjønn kropp.

Jeg skjønner godt at folk prøver å rakke ned på henne. Særlig med tanke på hvor vellykket hun er!

Haha! Du har jo missforstått big time! Det er mange idrettsutøvere og såkalte C-kjendiser som ser bra ut og som har oppnådd masse. Likevel så prøver de ikke alt de kan og klamre seg til førstesider og andre tv-show for å fremheve seg selv! Til og med Aamot og Kjus er ikke like PR-kåt som hu! Samtidig så har de ihvertfall noe å tilby.

Aulie må ty til kropp og trutemunn, fordi det er alt hun har å tilby. Bortsett fra noen malerier som ikke selger.. Her er det ikke snakk om å rakke ned på, men snarere et budskap om at journalister og tv-produserter skal slutte å kaste hun etter meg.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...