Gå til innhold

Teeeex!(Og andre,da...)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du nevnte i en eller annen sammenheng her at det var noen som hadde truet med å lage egen KG-benk i bryllupet ditt. Så jeg er åpenbart ikke alene om å være nysgjerrig....! :-)

Kunne faktisk tenkt meg å gjemme meg bakerst i kirken og se bryllupet ditt,jeg. Hadde du hatt mye i mot om noen av oss herfra kom i kirken?

Det er et par andre jeg også kunne tenkt meg å se, men du er vel blant de som har vakt mest nysgjerrighet....

Noen andre som i så fall ville vært, hvis ikke Tex synes jeg tar førsteprisen i frekkhet nå :-?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
:sjarmor: Skal vi sitte sammen da? :wink: Jeg tar gjerne toget ens ærend inn til Oslo for å se jeg. :sjarmor:
Skrevet

Er vel ikke frekt det vel? Selv hadde jeg bare syns det var koselig! Bryllup er jo en gledens dag, man gjerne deler med hele verden? (Ihvertfall i min verden da..hehe)

Skrevet

Pheeeew!Godt det var noen som hang seg på, jeg var litt redd for å bli stående alene som frekkhetens ukronede dronning her.... :oops:

Er jo ikke alle som ønsker å dele den dagen med fremmede.

Skrevet

:o

*klør seg i hodet og lurer på hva i all verden det er med meg som gjør at folk vil ødelegge hele pinsen med å sitte påen trebenk i en kirke.....*

Om dere trur dere skremmer meg har dere helt rett.... :ler:

Skrevet

:oops: :oops: :oops:

Ødelegge pinsen er ikke akkurat min definisjon på å overvære en vakker vielse....Men det hadde vel vært fare for at gjestene dine ville lure hvem i huleste "gråtekonene" var.... :-)

Skrevet
:o

*klør seg i hodet og lurer på hva i all verden det er med meg som gjør at folk vil ødelegge hele pinsen med å sitte påen trebenk i en kirke.....*

Om dere trur dere skremmer meg har dere helt rett.... :ler:

Det har jeg ingen forklaring på, men jeg må innrømme at jeg også kunne tenkt meg å se vielsen din, bare fordi du MÅ ha en veldig spesiell vielse, som har skrevet ikke titalls, ikke hundrevis, ikke tusenvis men TItusenvis av innlegg her. :sjarmor:

(hva har du tenkt å bruke tiden på når bryllupet er over????)

Skrevet

Jeg har ikke akkurat skrevet titusen bryllupsinnlegg da.... :ler:

Vår vielse er ikke noe mer spesiell enn enhver annen vielse, men klart at alle vielser er spesielle for de det angår.....

Skrevet

Du er vel en av de som har flest innlegg, og i tillegg svært bestemte meninger. Du virker som en sterk og interessant person, litt Nemi (ta det som den komplimenten det er ment som`a?!) noe mange kanskje ønsker de var selv.

Og du er såpass fremtredende her, folk spør deg og moren din om alt mulig. Ikke rart vi blir nysgjerrige på en som er såpass godt profilert her.

Håper ikke jeg og andre nysgjerrige har skremt deg for mye i dag.

For det er IKKE meningen. Jeg kan bare snakke for meg selv, men for min del bunner nysgjerrigheten i beundring. Spørsmålet mitt vakte en del reaksjoner, men det var visst kanskje like bra også. Jeg fikk meg en vekker selv ihvertfall.

:blomst_opp:

*klemmer på*

Skrevet

Hei på deg igjen,

jeg er ikke lettskremt og jeg syns Nemi er kul.... :sjarmor:

For et år siden var jeg den som "maste" etter noen,

kanksje du blir neste års bridezillaguru..... :ler:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...