Gå til innhold

Iiik - kviser på halsen?!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Et lite "panikkutbrudd", om enn for en fillesak. Jeg har fått noen kviser/små byller på halsen (nedenfor øret og fremover like under kjeven. Er det noen som kjenner til mulige årsaker til dette? Har alltid hatt litt uren hud i ansiktet, men aldri på halsen (er nærmere tredve, så er ikke en tenåringsgreie).

Er det hormoner eller hudprodukter som er på ferde, tro? Bruker green peoples vitamin fix i ansiktet og på halsen, men det har jeg gjort lenge og den har vært bra nok for ansiktshuden. Ellers ingen endringer i kosthold eller hårprodukter, som er det jeg kommer på eller som kan være skyldig.

Hjelp!

(Om jeg bør bytte ansikts/halskrem, har noen forslag til andre dyrevennlige og "rene" produkter til sensitiv hud som lett får litt småkviser?)

Anonym poster: 162d78bd395f46b21beb9de5d6e26061

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

det er lymfeknuter på halsen, lysken og under armene. Vanlig at det hoper seg opp litt veske og det blir mini-infeksjon, resulterer i kvise.

Ikke noe å bli redd for, det gjentar seg noen ganger i livet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I perioder, spesielt i stressende perioder, har også jeg hatt småkviser nedover halsen, ikke noe gøy, men det fins hjelp! Jeg bruker en exfoliant/skrubb som er veldig skånsom, tørrer ikke huden selv om den skrubber. Etter allerede første dags bruk forsvant så og si alle kvisene!

Du får kjøpt den hos greenbeauty.no, som er en ny nettbutikk i Norge. Alle produktene skal være gode for også sensitive hudtyper, og innholdet i produktene ser veldig bra ut! Ingen kunstige tilsetninger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I perioder, spesielt i stressende perioder, har også jeg hatt småkviser nedover halsen, ikke noe gøy, men det fins hjelp! Jeg bruker en exfoliant/skrubb som er veldig skånsom, tørrer ikke huden selv om den skrubber. Etter allerede første dags bruk forsvant så og si alle kvisene!

Du får kjøpt den hos greenbeauty.no, som er en ny nettbutikk i Norge. Alle produktene skal være gode for også sensitive hudtyper, og innholdet i produktene ser veldig bra ut! Ingen kunstige tilsetninger :)

Du har vært medlem i mindre enn ett døgn, og alle innleggene dine handler om denne nettbutikken. Om du prøver å hjelpe er det bare bra, men det at du kun fokuserer på denne nettbutikken overalt senker dessverre troverdigheten din noen hakk.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...