Gå til innhold

Converse - for smale

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg har nettopp kjøpt meg converse, men kjenner at de er for smale og jeg får gangsår. Vil dette bedre seg? Hører at andre har blitt vant til det.

Anonym poster: 7c351d4b5d33d9df554d89c916ca1828

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen?

Gjest Badebuksa
Skrevet

Tror ikke det. De er veldig smale.

Men du burde uansett ikke bruke dem, de er for flate. Da må du ha innleggsåle.

Man burde heller bruke sko med oppbygget såle (om man ikke setter inn innleggsåle som er oppbygget.)

Osv.

Skrevet

Et av mine par var slik som du beskrev. Altså en str for små. De gikk seg ikke til dessverre :(

Skrevet

Mine kjentes smale og trange i tuppen i starten. Tærne ble presset veldig sammen og jeg fikk gnagsår på lilletærne. Men det gikk seg til, og nå passer de fint.

Skrevet

Jeg synes converse er store i størrelsen, kjøper alltid en størrelse mindre enn vanlig. Jeg har ikke noe spesielt smal fot, i begynnelsen fikk jeg litt gnagsår, vet om mange som opplever det, men det har gått seg til for min del ihvertfall.

Gjest Sitrondrops
Skrevet

De jeg har hatt har jeg måttet kjøpe en str større enn jeg vanligvis bruker pga de er for smale for foten, men det blir mye plass fra tærne og ut til tuppen av skoen da.

Men jeg ender uansett alltid med å få gnagsår på siden av lilletåen hvis jeg går for mye med dem så nå har jeg kjøpt meg noen andre fine tøysko i stedet. :tommelopp:

Skrevet

Jeg synes converse er store i størrelsen, kjøper alltid en størrelse mindre enn vanlig. Jeg har ikke noe spesielt smal fot, i begynnelsen fikk jeg litt gnagsår, vet om mange som opplever det, men det har gått seg til for min del ihvertfall.

Enig. Jeg har brede føtter og høy rist, sliter selv med å få tak i sko som faktisk passer, men jeg synes Converse er store i størrelsen, må også gå ned en størrelse.

Jeg hadde dog aldri klart å venne meg til det og ville nok bare gått opp en størrelse først som sist hvis de opplevdes som trange.

Mvh Yvonne :heiajente:

Skrevet

Conversemoten forstår jeg ikke.

De er ikke pene, ikke gode å gå i, trenger innleggssåle, ser møkkete og gamle ut nesten med en gang, er ikke varme om det er kaldt, er ikke luftlige om det er varmt, de passer ikke særlig godt til hverken smale, lav, brede eller høye føtter og de kan ikke vedlikeholdes/repareres. Og de er dyre i forhold til kvaliteten.

Hvorfor bruker folk dem?

Skrevet

De er ikke pene, ikke gode å gå i, trenger innleggssåle, ser møkkete og gamle ut nesten med en gang, er ikke varme om det er kaldt, er ikke luftlige om det er varmt, de passer ikke særlig godt til hverken smale, lav, brede eller høye føtter og de kan ikke vedlikeholdes/repareres. Og de er dyre i forhold til kvaliteten.

Hvorfor bruker folk dem?

Smaken er vel som baken? Selv synes jeg de er fantastisk gode og behagelige å gå i. Endelig noe som passer mine ben! De er slitesterke, tåler det meste, også når det regner, ser ikke mer gamle ut enn andre joggesko, og passer fint når det ikke er veldig varmt eller veldig kaldt. Er det varmt bruker jeg sandaler og er det kaldt bruker jeg vintersko. Og dyre? Tja. Jeg kjøper mine for rundt 200 kr fra ebay/eventuelt i USA, så synes ikke akkurat det men.

Gjest gjest17
Skrevet

Det jeg ikke forstår er at det er så mange som kjøper dem i butikk her til lands, 699,- for ett par sko som koster under 30 dollar er tull!

Skrevet

Det jeg ikke forstår er at det er så mange som kjøper dem i butikk her til lands, 699,- for ett par sko som koster under 30 dollar er tull!

Det er jeg helt enig i. Det hadde jeg aldri giddet. Men det gjelder i grunn generelt, akkurat som Adidas-, Nike-, Puma-sko osv.

Skrevet

Hvorfor bruker folk dem?

Jeg synes de er både pene og gode å gå i.

Anonym poster: 6c9a712d52615cf97a8d5095e1e7b572

Skrevet

Man burde heller bruke sko med oppbygget såle (om man ikke setter inn innleggsåle som er oppbygget.)

Osv.

Jobber i en skobutikk, så det vet jeg :) Har ikke tenkt å bruke dem så veldig mye uansett :)

Skrevet

Osv.

Jobber i en skobutikk, så det vet jeg :) Har ikke tenkt å bruke dem så veldig mye uansett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...