Gå til innhold

To hjerter med bro..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan hjelpe meg med bilder av slikt? Jeg har allerede sett den som ligger inne her på kg, og selv om den var flott, er det ikke helt slik jeg vil ha den... :oops: Den iskaka noen viste bilde av hadde flotte hjerter oxo! 8) Help please. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tuuuusen takk!

:sjarmor: Den typen hjerter, bare større... Slik at det kan skrives på de og en bro imellom kanskje? Fler gode forslag? :kul:

Skrevet

De ligger jo ikke langt unna heller jo! :o Tuuusen takk Jeanine! Den siste linken der var knall! :)

Skrevet

Spør hos Baker Samson, de kan lage etter bestilling også, ikke bare "det vanlige" og da får du også mulighet til å kjøpe en prøvekake først, så du er helt sikker på at du blir fornøyd med smaken.

Skrevet
:roll: Jammen jeg bor i Sandefjord jeg... :cry:
Skrevet
De ligger jo ikke langt unna heller jo! :o Tuuusen takk Jeanine! Den siste linken der var knall! :)

Bare hyggelig!! Hvor skal du forresten gifte deg? Jeg skal på Nøtterøy, ikke så langt unna den bakeren jeg heller... :-)

Skrevet
:roll: Jammen jeg bor i Sandefjord jeg... :cry:

fikk svar der! :-)

Skrevet

Jeg blir å gifte meg her i Sandefjord. I den store røde murkirka... :kul: Meeen, er redd den blir stooor... Vi blir jo maks 60 med kaffegjestene da.. :-?

Skrevet
Jeg blir å gifte meg her i Sandefjord. I den store røde murkirka... :kul: Meeen' date=' er redd den blir stooor... Vi blir jo maks 60 med kaffegjestene da.. :-?[/quote']

Bedre med for mye enn for lite plass. Vi tipper det blir rundt 130 i kirken vi, godt den tar 150......

Skrevet

skal dere ta bilder i bugårdsparken? Har sett mange fotografbilder av brudepar derfra og de var utrolig nydelige!!! Skulle gjerne gjort det jeg også, men blir litt for lenge for gjestene å vente på oss.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...