Gå til innhold

Kan vegetarianere spise bacon crisps?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Gjest Kevlarsjäl

De på kinoen er vanskelig å si hva er laget av, siden det ikke er innholdsfortegnelse, og de som står i kassa ikke vet.

Men på butikken kan du jo velge dem som ikke er laget av gris, det er jo ikke verre. Som vegetarianer burde du jo allerede være godt vandt med å lese innholdsfortegnelsene.

De på kinoen er vanskelig å si hva er laget av, siden det ikke er innholdsfortegnelse, og de som står i kassa ikke vet.

Men på butikken kan du jo velge dem som ikke er laget av gris, det er jo ikke verre. Som vegetarianer burde du jo allerede være godt vandt med å lese innholdsfortegnelsene.

Jeg trodde det var baconessens i de som er laget av mais? Baconessens bør vel bli lagd av bacon? (i og med at de ikke har skrevet noe annet i innholdsfortegnelsen enn baconessens)

Annonse

Gjest Uanonymbruker

Jeg trodde det var baconessens i de som er laget av mais? Baconessens bør vel bli lagd av bacon? (i og med at de ikke har skrevet noe annet i innholdsfortegnelsen enn baconessens)

Baconessens kan lages av mye. Det er ikke alltid bacon i baconkrydder heller. Men står det bare baconessens så ville nok ikke jeg tatt sjansen for det kan like gjerne være bacon i det som ikke.

Annonse

Vegetarianere eter ikke fisk.

Anonym poster: 6c3725738792248a637a63b192605b9d

Vegetarianere spiser ikke fisk. Gjør man det, og kaller seg vegetarianer har man misforstårr begrepet rett og slett.

En vegetarianer kan ikke spise fisk nei.

En pescetarianer derimot, kan det.

Aha, så ble man smartere i dag også :-)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...