Gå til innhold

Max Factor Eye Brightening Mascara

Anbefalte innlegg

Skrevet

Denne skal vistnok gjøre øyefargen klarere, og finnes for blå, grønne og brune øyne. Noen her som har testet? Funker det?

Anonym poster: 16d6f39e8a7cfffbf7196a6e7e1ebbbc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kikka på den for seinest 1 time siden på butikken, men la den fra meg.. Spent på å se hva andre svarer :)

Skrevet

Det ser ikke ut til at så mange har testet den ut, så det er vel flere som er litt skeptiske. Jeg har googla litt, men får mest opp blogger. Jeg merker at jeg stoler ikke helt på at bloggere snakker sant når de anbefaler sånt.

Skrevet

Det ser ikke ut til at så mange har testet den ut, så det er vel flere som er litt skeptiske. Jeg har googla litt, men får mest opp blogger. Jeg merker at jeg stoler ikke helt på at bloggere snakker sant når de anbefaler sånt.

Nei, det skumle med bloggere sin anbefaling er at de kan få betalt for å være "vennlige", så da er det greiere å høre i fra folk her :D Kan gi tilbakemelding selv, OM jeg finner ut at jeg vil prøve den. Jeg ser bare ikke for meg hvordan en svart maskara kan framheve de forkjellige øyenfargene.. med øyenskygger er det jo noe annet.. *Følger spent med*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...