Cilla Skrevet 17. februar 2004 #1 Skrevet 17. februar 2004 Et produkt jeg har brukt i flere år, er Idealist fra Estee Lauder. Dette er et serum jeg synes er fantastisk, men hører lite om det her inne. Jeg bruker den på nyrenset hud under fuktighetskremen min, og den "fyller igjen" porer o.l og gjør huden min kjempeglatt. Er det mange her inne som har prøvt denne?? Eneste minuset er jeg synes den er for lite drøy, og lurte på om det er noen som har funnet et mer prisvennlig alternativ? Selv om "ekspeditøren min" sier det finnes ikke noe bedre enn denne. Vet at Kanebo har et produkt som ligner.
Tusenfryd Skrevet 17. februar 2004 #2 Skrevet 17. februar 2004 Takk for tipset! Tydeligvis ikke mange som bruker den, men det betyr jo ikke at jeg ikke kan prøve.
Gjest Ethereal Skrevet 17. februar 2004 #3 Skrevet 17. februar 2004 Hvis du kommer innom Stockholm eller Köbenhavn, og får tak i Origins, så har de et serum som heter "A perfect world" som har samme effekt. Litt billigere, og så synes jeg det ikke tørker ut huden like mye.
Cilla Skrevet 17. februar 2004 Forfatter #4 Skrevet 17. februar 2004 Synd de ikke har idealist på Strawberrynet. Dessuten har det kommet en peeling; Idealist Micro D, har bare fått prøver på den men den kjentes veldig fin ut. Skal merke meg tipset Ethereal!
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #5 Skrevet 18. februar 2004 Synd de ikke har idealist på Strawberrynet. Du kan få tak i det på Ebay noe billigere enn tax-free. Hvis du kommer innom Stockholm eller Köbenhavn' date=' og får tak i Origins, så har de et serum som heter "A perfect world" som har samme effekt. Litt billigere, og så synes jeg det ikke tørker ut huden like mye.[/quote'] Litt irriterende at Origins ikke selges i Norge ja, mange fine produkter.
Cilla Skrevet 18. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 18. februar 2004 Du kan få tak i det på Ebay noe billigere enn tax-free. Har kjøpt det på ebay en gang, men kjøpte da fire små flasker som jeg bruker spatel i som tilsammen tilsvarer en stor flaske på 30 ml. Det ble ca 150 kr for de, men liker bedre når det er større flaske med pumpe. Synes ikke det var sååå mye å spare de gangen jeg har vært inne for å se på de store.
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #7 Skrevet 18. februar 2004 Cilla: Hvor mye koster dette produktet i parfymerier her i Norge? Hvor stor er flasken?
Cilla Skrevet 18. februar 2004 Forfatter #8 Skrevet 18. februar 2004 En 30 ml pumpeflaske koster nesten 400 kr på Esthetique.
Gjest Anonymous Skrevet 18. februar 2004 #9 Skrevet 18. februar 2004 En 30 ml pumpeflaske koster nesten 400 kr på Esthetique. Ok, takk! :-) Har du store porer før du tar på serumet? Forsvinner de helt? Er det gjennonsiktig gele, eller er det farget? Føles huden stiv etterpå? Lyst å vite litt mer om det før jeg kjøper det skjønner du..
Cilla Skrevet 18. februar 2004 Forfatter #10 Skrevet 18. februar 2004 Jeg har ikke spesielt store porer, men huden kjennes silkemyk ut etter jeg har tatt den på. Bruker fuktighetskrem OPPÅ Idealisten. Synes ikke huden blir stiv av den, den trekker ganske raskt inn, men noen dager inni mellom føler jeg at det ligger en slags hinne utenpå huden som forsvinner etter et par timer. Jeg ville bedd om å få en prøve på denne på et parfymeri før et kjøp.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå