AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Jeg har så og si aldri vært ute og har få venner. Men har så lyst til å gå ut og ha det gøy! Treffe mennesker og være sosial. Problemet her er at jeg er sjenert og sikkert hadde sittet i hjørnet alene hele kvelden Hvor vanlig er det å gå ut alene? Jeg er 24 Anonym poster: 3e617121977efa46c7f7671876643533
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Det skader da ikke å prøve ihvertfall. Det er nok mange som drar ut alene. Jeg sier Go for it! Gå ut på dansegulvet og rist deg litt løs, så kommer det kanskje noen og danser med deg. Anonym poster: d6386b631c36f88c0a8d62bd9674b1dd
Quinn Skrevet 14. august 2012 #3 Skrevet 14. august 2012 Jeg pleier alltid å gå ut alene. Foretrekker det, siden jeg står mye friere da. Kan snakke med hvem jeg vil, gå hvor jeg vil, gjøre hva jeg vil etc. 1
Gjest Janus Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Om du har lyst til å ha det gøy, så er det bare å gå ut og ha det gøy! Hold blikket hevet, smil og vær vennlig innstilt. Skål med glasset til personen ved siden av deg. Som jente så kommer det garantert mange menn bort for å hilse på. Om du synes det er skummelt, så kan du ta babysteps. La første delmål være å bare gå ut uten å nødvendigvis snakke med noen. Ta en øl og gå hjem om det skulle bli kjipt. http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=665537#entry11100339
solch Skrevet 15. august 2012 #6 Skrevet 15. august 2012 Jeg drar på festival alene i morgen. Det er kjempekjekt igrunn.. Bare meg selv å ta hensyn til, og jeg får prate med de folkene jeg har lyst å prate med. Dessuten møter jeg alltids noen kjente inne på området, og jeg kommer så fort i snakk med fremmede at det er aldri noe problem. Jeg kan være litt sjenert selv når jeg er alene, men så lenge jeg har fått i meg litt å drikke på går det som regel utrolig bra.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå