Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har så og si aldri vært ute og har få venner. Men har så lyst til å gå ut og ha det gøy! Treffe mennesker og være sosial. Problemet her er at jeg er sjenert og sikkert hadde sittet i hjørnet alene hele kvelden :P

Hvor vanlig er det å gå ut alene? Jeg er 24 :)

Anonym poster: 3e617121977efa46c7f7671876643533

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skader da ikke å prøve ihvertfall. Det er nok mange som drar ut alene. Jeg sier Go for it! :) Gå ut på dansegulvet og rist deg litt løs, så kommer det kanskje noen og danser med deg. :)

Anonym poster: d6386b631c36f88c0a8d62bd9674b1dd

Skrevet

Jeg pleier alltid å gå ut alene. Foretrekker det, siden jeg står mye friere da. Kan snakke med hvem jeg vil, gå hvor jeg vil, gjøre hva jeg vil etc.

• Liker 1
Skrevet

Sett deg i baren :)

Skrevet

Om du har lyst til å ha det gøy, så er det bare å gå ut og ha det gøy! Hold blikket hevet, smil og vær vennlig innstilt. Skål med glasset til personen ved siden av deg. Som jente så kommer det garantert mange menn bort for å hilse på. Om du synes det er skummelt, så kan du ta babysteps. La første delmål være å bare gå ut uten å nødvendigvis snakke med noen. Ta en øl og gå hjem om det skulle bli kjipt.

:)

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=665537#entry11100339

Skrevet

Jeg drar på festival alene i morgen. Det er kjempekjekt igrunn.. Bare meg selv å ta hensyn til, og jeg får prate med de folkene jeg har lyst å prate med. Dessuten møter jeg alltids noen kjente inne på området, og jeg kommer så fort i snakk med fremmede at det er aldri noe problem. Jeg kan være litt sjenert selv når jeg er alene, men så lenge jeg har fått i meg litt å drikke på går det som regel utrolig bra.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...