strawberrypie Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Hvor ofte tar dere kontakt med en jente dere liker? Lar dere henne pines i flere dager før dere gir lyd i fra dere, eller er det bare et tegn på manglende interesse? Og hva synes dere om jenter som tar kontakt? Hot or not.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Tar kontakt så mye jeg vil. Tar mer kontakt om responsen er der. Om hun tar kontakt så er det flott. Så slipper jeg å fiske etter interesse. Anonym poster: 989a7646ba584c143e74b40f4f6867e2 2
Gjest Janus Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 Hvor ofte tar dere kontakt med en jente dere liker? Lar dere henne pines i flere dager før dere gir lyd i fra dere, eller er det bare et tegn på manglende interesse? Og hva synes dere om jenter som tar kontakt? Hot or not. Jeg venter aldri bevisst med å ikke ta kontakt. Det kan selvsagt være at jeg gir det noen minutter eller timer ettersom jeg har et liv, men aldri dager. Og jeg synes også at jenter som tar kontakt er ekstremt hot. Jeg elsker det. Men du kommer ikke til å bli noe klokere ettersom det er mange menn som faktisk er livredde for å skremme bort damer og har lest at de må vente med å ta kontakt for å ikke virke for interessert. Jeg har dog aldri hørt om en mann som ikke liker at en jente tar kontakt. 1
Hergensheimer Skrevet 14. august 2012 #5 Skrevet 14. august 2012 Gidder ikke sniklese. Jeg tar kontakt hvis jeg er interessert. Hvis manglende respons, så er det to mulige grunner til det,ihvertfall som jeg kan komme på: A: hun er ikke interessert. B: Hun er interessert, men kjører en "han skal kjempe litt"-kampanje. Min respons, i begge tilfeller, er å ikke bale noe videre med det. Gi meg gjerne inn dersom mitt "skjema" mangler variabler.
Capt. Obvious Skrevet 14. august 2012 #6 Skrevet 14. august 2012 Jeg sender ikke ørten meldinger før hun får svart, men jeg gidder heller ikke spill der man skal vente et visst antall dager før man svarer igjen. En mellomting er fint, ei jente som sender meldinger hele tiden når jeg er opptatt er litt slitsomt, men jeg syntes heller ikke noe om at hun spiller for mye "hard to get", da mister jeg raskt interessen. Kvinner som tar kontakt er flott det, bare ikke overdriv og forvent svar på 30 sekunder på alle tider av døgnet 1
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #7 Skrevet 14. august 2012 Min erfaring er at damer er heller kryptiske når de tar kontakt. "Jeg skal ut på byen på lørdag sammen med venninnene mine", underforstått, "men egentlig skulle jeg ønske det bare var du og jeg som dro, kunne du tenke deg det så si at du vil det". Problemet er at vi menn er ikke tankelesere så når hun sier noe slikt så oppfatter vi det som at hun drar sammen med venninnene fordi hun ikke vil dra sammen med oss (meg). Vi menn er mer direkte. Men etter å brent seg noen ganger så er det flere av oss, en god del faktisk, som ikke orker å bli tråkket på og gjort narr av mer. Og ja, det er nok av jenter/kvinner som gjør narr av heller enn å avvise på en høflig måte. Det betyr at man må "manne seg opp" så mye mer, man må finne mer energi et sted. Hvis man ikke klarer å finne den energien eller klarer å overkomme angsten for å bli tråkket på ENDA en gang, så klarer man heller ikke spørre henne med ut på noe. Eller si noe om hva man føler. Så hvorfor er jenter så kryptiske? Fordi de er redde for å bli behandlet på samme måte som de behandler andre. For at de skal kunne si, "hah, trodde du jeg hadde lyst til å dra med DEG på byen?! Fy søren du er oppblåst asså, haha, nei jeg skal med venninnene mine!". Og når de gjør det så tråkker de nok en gang på han. Så man lærer seg etter hvert å ikke si noe. Sånn er det. Anonym poster: 328f9c57b83bbff862dcd34299266979 1
Krakonosj Skrevet 14. august 2012 #8 Skrevet 14. august 2012 (endret) aaaah...edit Endret 14. august 2012 av Krakonosj
Steinar40 Skrevet 14. august 2012 #9 Skrevet 14. august 2012 Hvor ofte tar dere kontakt med en jente dere liker? Lar dere henne pines i flere dager før dere gir lyd i fra dere, eller er det bare et tegn på manglende interesse? Og hva synes dere om jenter som tar kontakt? Hot or not. Det kommer helt an på om jeg er (eller kan bli) interessert selv eller ikke. Er jeg interessert så er det altså "hot", og ellers er det mer "not". Og viser hun liten eller ingen interesse så gjør jeg det samme.
123sport Skrevet 14. august 2012 #10 Skrevet 14. august 2012 Forøvrig så snikleser jeg ikke. hehe nei åpenbart ikke siden du har nærmere 1500 innlegg
Guybrush Skrevet 14. august 2012 #11 Skrevet 14. august 2012 Jeg er veldig dårlig egentlig til å leke overlegen og holder meg stort sett for god til det Men jeg overdriver heller ikke og går bananas som en hormonell fjortenåring 1
Gjest Janus Skrevet 14. august 2012 #12 Skrevet 14. august 2012 hehe nei åpenbart ikke siden du har nærmere 1500 innlegg Er du sjalu? Når jeg runder 1500 vurderer jeg å slette kontoen min og returnere til den virkelige verden.
Gjest Katten. Skrevet 15. august 2012 #13 Skrevet 15. august 2012 Jeg tar kontakt når jeg ønsker, men jeg er generelt sett dårlig på all kontakt utover det som skjer ansikt til ansikt. Det er så mye annet som tar oppmerksomheten min.
123sport Skrevet 21. august 2012 #14 Skrevet 21. august 2012 Er du sjalu? Når jeg runder 1500 vurderer jeg å slette kontoen min og returnere til den virkelige verden. hehe, isåfall er det vel på tide å slette kontoen nå.. og ja jeg er kjempe sjalu, du er jo tross alt c-kjendis!
Gjest made4u Skrevet 21. august 2012 #15 Skrevet 21. august 2012 Hvor ofte tar dere kontakt med en jente dere liker? Lar dere henne pines i flere dager før dere gir lyd i fra dere, eller er det bare et tegn på manglende interesse? Og hva synes dere om jenter som tar kontakt? Hot or not. Om jeg har interesse for en jente, ja da merker hun det på hva jeg gir av meg selv i kontakten med henne etc., for min del vil interesse for ei medføre at jeg i stor grad søker kontakt med henne. Således kan jeg si at jo mer interesse jeg har for ei, dess mer nedprioriterer jeg annet for å prioritere henne. Jeg ville ikke latt ei jeg har interesse for måtte vente på at jeg kontakter henne, er intet jeg heller hadde villet enn det og er ikke redd for å vise henne interesse, snarere hadde jeg hatt ett ønske om at hun skulle føle seg trygg på meg - men det forutsetter i lengden en eller annen respons fra henne også det, at hun er der og vil ha kontakt med meg. Ingen kontakt over flere dager, så sant det ikke er naturlige grunner for dette, viser i mine øyne mangel på interesse. Hva jeg synes om jenter som tar kontakt? Vell, i mine øyne er få hottere enn det - sagt med andre ord så er det slike jenter som har definitivt sterkest draget på meg (har alltid vært tiltrukket av jenter som viser meg oppmerksomhet og som utfordrer meg på den måten)...
PrimoFanten Skrevet 24. august 2012 #16 Skrevet 24. august 2012 (endret) Jenter er veldig subtile..så det blir meningsløst å mase etter tlfnr etc...for meg er det opp til dem å etterspørre kontakt info til siden. Telefonnummer, mail, etc ...jeg tar aldri intiativet iallefall. Endret 24. august 2012 av PrimoFanten
Gjest HunterLady Skrevet 24. august 2012 #17 Skrevet 24. august 2012 Jeg vil bare tilføye at selv om en jente ikke svarer på lang tid, så er det ikke fordi hun er overlegen eller spiller hard to get. Noen gjør kanskje dette, men jeg kan jo si det som det er ut fra mitt ståsted iallefall. Jeg kan bruke flere dager, kanskje 1 uke før jeg svarer noen over nettet. Det er ikke fordi jeg spiller et spill, men fordi jeg ikke alltid har tid til å svare. Jeg liker å bruke litt tid dersom jeg skal svare noen jeg liker.
Gjest BM2 Skrevet 24. august 2012 #18 Skrevet 24. august 2012 Hvor ofte tar dere kontakt med en jente dere liker? Lar dere henne pines i flere dager før dere gir lyd i fra dere, eller er det bare et tegn på manglende interesse? Og hva synes dere om jenter som tar kontakt? Hot or not. En, kanskje to, ganger. Som regel er det nok får å bli overbevist om at hun heller velger pest OG kolera før hun gidder å bruke tid på meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå