fionel Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Ja overskriften sier vel sitt, vi var ute en tur i helgen.. En stor vennegjeng.. Vi har ett par nye venner i denne gjengen.. Da vi var på byen skulle sambo bli med ene vennina mi til kiosken ved siden av for å kjøpe en pakke røyk. Og da de ble borte i evigheter sendte jeg en melding og spurte hvor det ble av de.. FIkk ikke svar før litt senere om at de hadde dratt bort til hun for å hente en jakke..... Da de kom tilbake overså de hverandre og blikkene deres møttes ikke... Sambo sa hun plutselig skulle være med oss hjem for å drikke mer, selvom jeg sa at jeg var døds trøtt.... Og med ble hun, da vi kom hjem gikk jeg og la meg, rett og slett fordi jeg var døds trøtt og sliten.... Gud vet hvor lenge de var våkene, siste jeg hørte var at de listet seg ut på terassen... Dagene i ettertid har jeg ikke hørt noe fra denne venninen min, før jeg møtte henne tidligere i dag.. Men hun snakket ikke med meg, overså meg litt og jeg føler at hun følte seg litt utilpass.. På sambo har jeg ikke merket stor forandring... Nå kan det veldig godt ha seg at jeg bare inbiller meg hele greia her, og at dette ikke stemmer i det hele tatt... VI har vært samboere i flere år og har det egentlig kjempe bra sammen! Jeg burde nok konfrontere sambo med dette, men jeg vet også at om jeg har feil, så vil han bli helt knust over at jeg tror dette, da han aldri tidligere har gjort noe som kan gjøre at jeg ikke skal stole på han..
Gjest MoseLine Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Lat som ingenting foreløpig. Så når han går ut uten deg, spioner på han. Det er slik du får vite sannheten.
Gjest Fairydust Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 Lat som ingenting foreløpig. Så når han går ut uten deg, spioner på han. Det er slik du får vite sannheten. Eventuelt ikke. Jeg skjønner at denne magefølelsen er ekkel for deg, men du har faktisk bare to valg. Enten kan du spørre han om dette, eller så lar du være og slutter å tenke over det. 3
Gjest Lnda Skrevet 13. august 2012 #4 Skrevet 13. august 2012 Hei. dette er dessverre ikke noe du klarer å " tenke deg til " svaret på selv.... Slik jeg ser det, er det to valg...det ene er å la tvilen komme han til gode, og ikke tenke noe mer på dette i det hele tatt, eller så må du rett og slett spørre han ......selvom han kan bli såret dersom han er uskyldig.... Det går jo an å spørre han forsiktig om hvorfor de ble så lenge, eller lignende..... Du kjenner han best, og vet derfor bedre enn noen andre her inne om han er kapabel til å være utro...:-)
Sign Skrevet 13. august 2012 #5 Skrevet 13. august 2012 Han kommer aldri i verden til å fortelle deg sannheten hvis han har vært utro. 19
Gjest LonelyAngel Skrevet 13. august 2012 #6 Skrevet 13. august 2012 Jeg er slik som ikke klarer å legge ting i fra meg før jeg vet sannheten, så jeg hadde nok tatt den harde og brutale måten for å finne det ut. For min del hadde jeg visst at jeg ikke hadde fått ærlig svar med å spør direkte, så jeg tror nesten jeg hadde tatt en spansk en ved å late som jeg visste alt. Typisk "jeg gråter, er fortvila og sier "jeg er så skuffet over at du var utro med xxxx. Hun har fortalt meg alt! " Og så hadde jeg tatt det derifra. Da ser du om han legger seg langflat, eller reagerer med "hææ? Hva snakker du om?!" Dersom det hadde vist seg at han faktisk var uskyldig hadde jeg hoppet på han, gitt han en klem og lagt meg langflat og forklart at du var veldig i tvil og måtte gjøre dette for å vite med 100% at magefølelsen var feil. 12
Raven Emerald Skrevet 13. august 2012 #7 Skrevet 13. august 2012 (endret) I stedet for å lyge (jeg vet alt), eller å spionere, kan du jo eventuelt si at du reagerer på at de unngikk hverandre da de kom tilbake, og at dama har unngått deg, og generelt oppført seg merkelig siden den dagen. Og at du lurer på hva som faktisk skjedde, og om dama eventuelt har sagt noe til ham som kan forklare det. For alt du vet, kan hun ha bedt om at de skulle "hente en jakke hos henne", for å få ham på tomannshånd, i håp om å forføre ham. Men at han sa nei... Siden hun generelt oppfører seg rart mot deg, men han ikke gjør det utover at han unngikk henne... Og det er jo ikke rart "mot deg". Endret 13. august 2012 av Raven Emerald 11
Gjest MoseLine Skrevet 13. august 2012 #8 Skrevet 13. august 2012 Den eneste måten å få vite for sikkert om han er utro er å ta han på fersken. Tror ikke det nytter å "spørre pent" eller trygle han om å få vite sannheten. I beste fall får du sikkert en modifisert forklaring på hvorfor han var utro eller at "ingenting skjedde".
Gjest Skrevet 13. august 2012 #9 Skrevet 13. august 2012 At du klarer å gå rundt og tenke på det der. Jeg ville tatt det opp med han med en gang; selvsagt veldig diskré men jeg ville tatt det opp! Er det noe jeg vet er det at man aldri skal overse magefølelsen sin. 5
Gjest Skogmann Skrevet 13. august 2012 #10 Skrevet 13. august 2012 Jeg er slik som ikke klarer å legge ting i fra meg før jeg vet sannheten, så jeg hadde nok tatt den harde og brutale måten for å finne det ut. For min del hadde jeg visst at jeg ikke hadde fått ærlig svar med å spør direkte, så jeg tror nesten jeg hadde tatt en spansk en ved å late som jeg visste alt. Typisk "jeg gråter, er fortvila og sier "jeg er så skuffet over at du var utro med xxxx. Hun har fortalt meg alt! " Og så hadde jeg tatt det derifra. Da ser du om han legger seg langflat, eller reagerer med "hææ? Hva snakker du om?!" Dersom det hadde vist seg at han faktisk var uskyldig hadde jeg hoppet på han, gitt han en klem og lagt meg langflat og forklart at du var veldig i tvil og måtte gjøre dette for å vite med 100% at magefølelsen var feil. Ikke rart du er lonely.. 10
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #11 Skrevet 14. august 2012 Jeg er slik som ikke klarer å legge ting i fra meg før jeg vet sannheten, så jeg hadde nok tatt den harde og brutale måten for å finne det ut. For min del hadde jeg visst at jeg ikke hadde fått ærlig svar med å spør direkte, så jeg tror nesten jeg hadde tatt en spansk en ved å late som jeg visste alt. Typisk "jeg gråter, er fortvila og sier "jeg er så skuffet over at du var utro med xxxx. Hun har fortalt meg alt! " Og så hadde jeg tatt det derifra. Da ser du om han legger seg langflat, eller reagerer med "hææ? Hva snakker du om?!" Dersom det hadde vist seg at han faktisk var uskyldig hadde jeg hoppet på han, gitt han en klem og lagt meg langflat og forklart at du var veldig i tvil og måtte gjøre dette for å vite med 100% at magefølelsen var feil. Jeg ville ha fulgt rådet ditt! Anonym poster: 6920a087b9883b0ada18ed086617d7a5 2
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #12 Skrevet 14. august 2012 Ikke rart du er lonely.. Du er en L. Ta deg sammen. Anonym poster: 6920a087b9883b0ada18ed086617d7a5 3
TheHairyToothfairy Skrevet 14. august 2012 #13 Skrevet 14. august 2012 husk at man skal være litt forsiktig med å høre for mye på magefølelsen, mest fordi den har shit for brains. 2
SemperFi Skrevet 14. august 2012 #14 Skrevet 14. august 2012 Ikke rart du er lonely.. Fett, enda en wabbane badboy. Om du er usikker så er det kun en person som kan gjøre deg sikker på det. Du må nok kvinne deg opp og snakke med han om dette, hva hele kvelden dreide seg om. 2
Gjest Skogmann Skrevet 14. august 2012 #15 Skrevet 14. august 2012 Fett, enda en wabbane badboy. Om du er usikker så er det kun en person som kan gjøre deg sikker på det. Du må nok kvinne deg opp og snakke med han om dette, hva hele kvelden dreide seg om. Wabbane badboy Thats me
Gjest Fionel Skrevet 14. august 2012 #16 Skrevet 14. august 2012 Ts her (er på mobil og får ikke logget meg inn) takk for mange fine svar! Jeg prøvde å ta det opp mer han i går kveld, men så feige jg ut i siste sekund. Jeg vil liksom ikke ødelegge noe.. Håper så inderlig at det ikke har skjedd noe. Vurderer også å spørre denne venninnen, men om jeg har bommet her så er jeg redd jeg mister henne som venn :/.
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #17 Skrevet 14. august 2012 Du har egentlig bare to valg. Enten stoler du på ham, eller så er forholdet slutt. Uansett om det er grunnlag for mistanken eller ikke, er forholdet under avvikling dersom du kaster mistanken på ham. Ingen kan over tid leve med en partner som mistenker ham/henne for utroskap i tide og utide. Anonym poster: 0a6fd9e422e3f3b24c8031d1074b7ea5
Pixie Skrevet 14. august 2012 #18 Skrevet 14. august 2012 Jeg er slik som ikke klarer å legge ting i fra meg før jeg vet sannheten, så jeg hadde nok tatt den harde og brutale måten for å finne det ut. For min del hadde jeg visst at jeg ikke hadde fått ærlig svar med å spør direkte, så jeg tror nesten jeg hadde tatt en spansk en ved å late som jeg visste alt. Typisk "jeg gråter, er fortvila og sier "jeg er så skuffet over at du var utro med xxxx. Hun har fortalt meg alt! " Og så hadde jeg tatt det derifra. Da ser du om han legger seg langflat, eller reagerer med "hææ? Hva snakker du om?!" Dersom det hadde vist seg at han faktisk var uskyldig hadde jeg hoppet på han, gitt han en klem og lagt meg langflat og forklart at du var veldig i tvil og måtte gjøre dette for å vite med 100% at magefølelsen var feil. Glad jeg er singel så jeg slipper slike konfrontasjoner. Makan til tøysete oppførsel. Søplete rett og slett. TS du bør spørre han rett ut ja, men pass på å si at dette gjelder din egen dårlige magefølelse, og at du ikke beskylder han for å være noen utro type, eller tviler på troverdigheten hans.
Gjest Fairydust Skrevet 14. august 2012 #19 Skrevet 14. august 2012 Jeg er slik som ikke klarer å legge ting i fra meg før jeg vet sannheten, så jeg hadde nok tatt den harde og brutale måten for å finne det ut. For min del hadde jeg visst at jeg ikke hadde fått ærlig svar med å spør direkte, så jeg tror nesten jeg hadde tatt en spansk en ved å late som jeg visste alt. Typisk "jeg gråter, er fortvila og sier "jeg er så skuffet over at du var utro med xxxx. Hun har fortalt meg alt! " Og så hadde jeg tatt det derifra. Da ser du om han legger seg langflat, eller reagerer med "hææ? Hva snakker du om?!" Dersom det hadde vist seg at han faktisk var uskyldig hadde jeg hoppet på han, gitt han en klem og lagt meg langflat og forklart at du var veldig i tvil og måtte gjøre dette for å vite med 100% at magefølelsen var feil. Jeg skjønner ikke hvordan 4 har trykket på den grønne knappen på innlegget ditt. For en utrolig patetisk måte å behandle en person på. Først lyve og manipulere han til å komme frem med en eventuell sannhet - om det ikke fungerer, lat som at du ikke vet noenting om det, når sannheten er at du har planlagt og satt ut feller for ham. Og om han ikke går i fella, og ikke har vært utro, er liksom alt greit igjen...? For en grusom måte å behandle et menneske på. Særlig et menneske som man deler livet med. Han fortjener bedre enn det. 13
Pyntestøv Skrevet 14. august 2012 #20 Skrevet 14. august 2012 Fionel: Prøver ikke dere å få barn? Jeg tror du bør finne ut av dette nå, før dere begge sitter i saksa. Å få barn med en mann du ikke stoler på er sjeldent et godt utgangspunkt. Ei heller å tro at en barn skal "fikse alt". Trolig er det ingenting, men jeg hadde sagt det som er foreslått over: "Jeg syns dere oppførte dere så rart på lørdag, spesielt venninna mi, som nå ikke snakker med meg. Hva skjedde egentlig? Jeg syns det hele er litt ubehagelig, og vil jeg bare komme til bunns i det." Lykke til. Jeg håper det ordner seg altså 11
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå