Gå til innhold

Barneføtter i sandaler

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt hvite sandaler til min ti år gamle brudepike.

Hva syns dere, skal hun ha hvit strømpebukse, hvite sokker, noe annet eller ingenting?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet ville jeg sagt ingenting, men så kommer det jo litt an på temperaturen, da... Hva med sånne lave, hvite, pene barnesokker med "blondekant" dersom det er litt kjølig? Tror jeg ville gått for det....

Skrevet

Hvis det er vær til det OG hun har gode sandaler (bør være bedre kvalitet enn 99 kroner på økonomisko sannsynligvis...) ville jeg helt klart hatt bare føtter. Jeg tenker med GRU på søte barnesokker med blondekant i en alder av 10 år+!

Skrevet

:-) De sokkene er jo kjempesøte, men jeg tviler sterkt på at du får en ti-åring til å bruke dem. Men det finnes jo så mye annet.Det har selvfølgelig mye å si på ti-åringen det gjelder. Er hun veslevoksen og "jålete"? Hvordan ser egentlig sandalene ut? Tror jeg hadde gått og tittet litt, evt tatt med jentungen på shoppingen. Kan jo være ekstra morsomt for henne også det.

Skrevet
:-) De sokkene er jo kjempesøte' date=' men jeg tviler sterkt på at du får en ti-åring til å bruke dem. [/quote']

Eh.. for alt jeg vet lages de kanskje ikke til så store jenter??? Har en på 3,5 selv, og hun er i alle fall fin i de..... Men, det er muligens noe i det at det blir for "nusselig" for en på 10?!

Skrevet

jeg syns du bør gå for hvite strømpebukser,eller ikke noe..Syns hvite sokker med blondekant er for helt små barn..max 3år

Skrevet

Kan jo regne og være litt guffent og i mai så det kan være greit med en strømpebukse :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...