Gjest Ethereal Skrevet 17. februar 2004 #1 Skrevet 17. februar 2004 Her hvor jeg bor, har de et enormt utvalg i Diesel jeans, og siden det er et merke jeg egentlig hadde avskrevet (for stor, 26" minste str i Norge), har jeg ikke peiling på hvilke modeller som evt. er fine. Jeg er tynn, muskler i bein og rumpe, men med rette hofter. Jeg liker bukser som er lave på livet (men ikke rumpesprekk-lave:o ) og bootcut. Gjerne litt funky, siden jeg ofte bruker basic topper og t-skjorter. Noen forslag?
Gjest Cuddly Skrevet 17. februar 2004 #2 Skrevet 17. februar 2004 Jeg har en Diesel *løper for å se*...mod. Rame str 26 Jeg liker den veldig godt, er en bitteliten anelse større enn min Flirt i str 26.
Gjest Ethereal Skrevet 17. februar 2004 #3 Skrevet 17. februar 2004 Hmm, høres egentlig bra ut. Flirt er de eneste buksene som passer meg perfekt, i str 26. Men jeg liker ikke når buksa "henger" og slenger rundt livet og hoftene når du har brukt den to ganger. Kan ikke akkurat vaske ei dongeribukse hver gang man bruker den. Før brukte jeg å væte buksa med vann, og putte den i trommelen så den skulle krympe, men det beste er vel å finne bukser som passer fra før av. Får se hva slags str de har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå