ssecret Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Hei hei, Nå har jeg bare én venninne igjen her i Stavanger som ikke har flyttet vekk pga studier. Det er dessuten vanskelig å skaffe seg venner på naturlig måte. Jeg er 20 år. Jeg jobber nå et år fordi jeg vet ikke enda hva jeg vil. Man kan beskrive meg som ganske anminnelig - glad i klær, trening, fint vær, impulsivitet. Jeg liker å gå ut på byen - Jeg har en stor kjærlighet for vin og god mat - gjerne ute i solskinnet Noen som vil ha en ny venn eller ta meg inn i jentegjengen deres? Evt. noen som bare vil gå ut en gang i blandt og kose seg? Snakkes =) 2
Smulo Skrevet 26. august 2012 #3 Skrevet 26. august 2012 Hei Jeg har nettopp flyttet til Stavanger pga jobb, men synes det er vanskelig å bli godt kjent med folk :/ Jeg har en venninne her, men hun er ofte opptatt med seg og sitt. Jeg er veldig glad og sosial person, men er ikke av den som roper høyest. Liker å trene, gå ut på byn og ha det kjekt, og ellers finne på spontane ting med venner. Ta kontakt hvis du føler det
#Mj# Skrevet 26. august 2012 #4 Skrevet 26. august 2012 hei! jeg kunne også tenkt meg noen flere venner i stavanger jeg er 22 og flyttet hit for å studere.
mammamora90 Skrevet 30. august 2012 #5 Skrevet 30. august 2012 Hei! Jeg merker jeg også trenger flere venninner i Stavanger. Har ei som bor her enda og noen som jeg er med når de er hjemme her, men siden jeg gikk på vgs i Bergen så har jeg desverre ikke så mange venner igjen i Stavanger etter jeg flyttet tilbake igjen. Jeg er VELDIG sjenert av meg, og har en lei tendens til å bli veldig stille de første gangene jeg møter noen (men går som regel gradevis over). Har en liten pjokk på 2 år, så får ikke dratt på byen når som helst, men kunne gjerne ha blitt med en gang om jeg hadde barnefri. Ellers liker jeg shopping, gå turer, trene eller finne på noe annet gøy Jeg er 21 år.
Gjest babyfirefly91 Skrevet 1. september 2012 #6 Skrevet 1. september 2012 jeg er ei jente på 21 år fra stavanger send gjerne en PM hvis DU er interissert det gjelder dere andre som har skrevet på tråden her også synes det hadde vært koselig å ha noen å gå på cafe besøk med osv, og NEI det er ikke så enkelt å skaffe nye venner når man blir "eldre"
frøkna Skrevet 5. september 2012 #8 Skrevet 5. september 2012 http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=686248#entry11489798
mufi Skrevet 5. september 2012 #9 Skrevet 5. september 2012 (endret) Snip Endret 26. januar 2016 av mufi 2
Gjest babyfirefly91 Skrevet 5. september 2012 #10 Skrevet 5. september 2012 jeg synes det hadde vært gøy med treff! føler det å møte noen par på en gang kan være litt bedre enn 1+1, da det fort kan komme pinlig stillhet så jeg er med! håper flere av dere også er det
Caathy91 Skrevet 10. september 2012 #11 Skrevet 10. september 2012 Jente 21 fra stavanger her, Gjerne med på et treff jeg og Høres gøy ut!
Gjest Eld Skrevet 23. september 2012 #12 Skrevet 23. september 2012 jeg synes det hadde vært gøy med treff! føler det å møte noen par på en gang kan være litt bedre enn 1+1, da det fort kan komme pinlig stillhet så jeg er med! håper flere av dere også er det Veldig enig Noen som tar initiativ? Hva med å starte en FB gruppe kunne det vært noe?
ssecret Skrevet 24. september 2012 Forfatter #13 Skrevet 24. september 2012 Wow, har ikke vært her på en stund, men det var kjekt å se så mange svar
Caathy91 Skrevet 24. september 2012 #14 Skrevet 24. september 2012 Kan godt laga ei lukka/hemmelig facebook gruppa eg, men nå trenge me litt navn De så syns dette hadde vert någe, kan jo senda meg PM
Gjest Eld Skrevet 8. oktober 2012 #15 Skrevet 8. oktober 2012 Det har blitt opprettet en "secret" gruppe på facebook, er en del medlemmer allerede. Om noen andre er interessert i å være med så send meg en PM 1
Member Skrevet 24. oktober 2012 #16 Skrevet 24. oktober 2012 Hei hei. Henger meg på her jeg, bedre sent enn aldri;-) Jeg er en 25 år gammel jente som flyttet etter kjæresten hit til Stavanger. Jeg jobber og koser meg, men det er stortsett mennesker med familie og full timeplan som jobber der. Kunne godt tenke meg å komme i kontakt med nye mennesker. 1
Mamma-90 Skrevet 29. oktober 2012 #17 Skrevet 29. oktober 2012 hei 22 fra sandnes, har en gutt på snart 4 år. om noen er intreser i å chatte/møtes skriv til meg =)
Julib Skrevet 17. november 2012 #18 Skrevet 17. november 2012 vil gjerne være med, både på treff og FB-gruppen
Pink_lipstick Skrevet 25. november 2012 #19 Skrevet 25. november 2012 vil gjerne være med, både på treff og FB-gruppen Hei Jeg vil også gjerne være med. Omtrent alle mine venninner har flyttet bort pga studier og kommer ikke tilbake før om noen år. Jeg er 23 år
Nitro Skrevet 2. desember 2012 #20 Skrevet 2. desember 2012 (endret) . Endret 4. desember 2012 av Nitro
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå