secret92 Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Hei skal begynne på lovisenberg i morgen, og jeg har ingenting klart. Fikk ikke velkomstbrevet før på lørdag, og da kunne jeg ikke sende inn vandelsattesten min før i dag, og jeg har ikke fått uniformen min i posten. Og jeg trodde vi først fikk pensumlisten ved skolestart. Aff føler meg så dum, noen som er i samme situasjon som meg?
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #2 Skrevet 15. august 2012 Du trenger vel ikke uniform (regner med at det er sykepleier du skal gå?) første dag av studiet? Jeg har ikke gått der, men vi fikk aldri uniform i posten ved mitt utdanningssted. De måtte vi møte opp og signere for på undervisningsstedet like før praksis.. (Kuriositet: Skolen disponerte kun ett visst antall uniformer i hver størrelse. "Alle" ville ha den største størrelsen, av en eller annen merkelig grunn, så der var det virkelig førstemann til mølla). Anonym poster: 03832ce602c474bfdf4746a50f957dba
lillemeg90 Skrevet 16. august 2012 #3 Skrevet 16. august 2012 Hos oss måtte vi finne pensumlister på nett selv, og selv kjøpe uniform. håper studiestart gikk fint?
AnonymBruker Skrevet 16. august 2012 #4 Skrevet 16. august 2012 Ingen fare! Jeg har fortsatt ikke kjøpt alt det du sier og jeg har startet på 2. året nå Jeg vil anbefale deg å vente med pensumbøker til du ser hva du faktisk trenger! Er noen få som brukes mye og resten kan du låne på biblioteket eller kopiere.<br /><br /> Anonym poster: 414c31cd4dce1fb3bb2e20f52fc09e6c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå