Gå til innhold

ertrt

holkapolka

Anbefalte innlegg

Enten er du utrolig dårlig til å formulere deg, ellers så er dette direkte og ukritisk bruk av Google translate. I begge tilfeller er det antaklig som et ledd i din lenkestrategi fordi du eier nettstedet det refereres til. ;-)

skamfulle hvite mann prøv å kom med argumenter, så vanskelig er det ikke å lære seg sosiale relasjoner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet ikke om det var så mange negere som hadde hvite, men araberne hadde både hvite slaver og negerslaver.

Lær deg historie, hvem startet først? den hvite.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Forstår ikke hva slavehold har med voldtekt idag å gjøre
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken slavetid? Da svarte konger holdt hvite folk som slaver eller da hvite folk tok svarte med seg til usa som hushjelp?

Anonym poster: d008a8af13ee98c38592e7f0d2b3ba63

Jeg vet ikke om det var så mange negere som hadde hvite, men araberne hadde både hvite slaver og negerslaver.

Jeg vet at mange hvite hadde negerne som slaver, jeg bare forteller at det var ikke like mange hvite som var slave for negerne, for de hvite som var slaver var stort sett slaver for araberne og ikke negerne.

Men uansett, poenget er at siden de hvite styrte negerne før i tiden så vil negerne idag drive gjengjeldelse på hvite kvinner for den urett som tidligere har blitt begått?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Jeg vet at mange hvite hadde negerne som slaver, jeg bare forteller at det var ikke like mange hvite som var slave for negerne, for de hvite som var slaver var stort sett slaver for araberne og ikke negerne.

Men uansett, poenget er at siden de hvite styrte negerne før i tiden så vil negerne idag drive gjengjeldelse på hvite kvinner for den urett som tidligere har blitt begått?

Mulig det finnes rasshøl som ikke kommer over slavegreiene som var for noen hundre år siden, men tviler på at dette er hovedgrunnen til at NOEN svarte menn voldtar.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det tror jeg ikke du har godt av,Katten.

Anonym poster: 63f38c4471a746215d77544d78663eb4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Umulig å snakke positivt til dumme folk.. da er tråden for min del stengt.

Håper du ikke snakker med deg selv heller da

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du er løsningen, da? For å stoppe voldtekter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke syng: "jau re e bra" lenger mens du tror at språket ditt er avansert. Skamfulle hvite mann. leve i fjell mens den høyere rasen skaper sivilisasjoner kan aldri sies å være ære.

Maur stol god fotball bille hengebro.

Nå setter vi bare tilfeldige ord ved siden av hverandre for å se hvordan de kommer overens! :tommelsmil:

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du er løsningen, da? For å stoppe voldtekter.

Ikke spise dyr. Bevege seg mot verden i positiv tenkegang og i kjærlig forståelse. Forandre sin negative huleboer tilstand til noe positivt, så spise, så få næring, så ha sex. Nå har jo den hvite rasen ødlagt så mye natur men slik var det håpt på før. Det er no forseint til det nå.

Endret av holkapolka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Beste tråden.

Ikke spise dyr. Bevege seg mot verden i positiv tenkegang og i kjærlig forståelse. Forandre sin negative huleboer tilstand til noe positivt, så spise, så få næring, så ha sex.

Dette skal jeg ramme inn og henge ved senga.

Endret av Krakonosj
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tvinge mener jeg at gud har gitt sex følelsen. Ikke dra sammenhenger uten å vite hva jeg sier. \

Du sier Gud har gitt oss sex følelse? Men da har han også gitt oss fri vilje og evnen til å kontollere handlingene våre.

Eller??? Jeg tror ikke du vet hva du snakker om selv.

Endret av Snuppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest "gjest"

QAraberne eier slaver fremdeles.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Katten.

Maur stol god fotball bille hengebro.

Nå setter vi bare tilfeldige ord ved siden av hverandre for å se hvordan de kommer overens! :tommelsmil:

En fotballbille? *artige bilder i hodet mitt*

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke tro du vet alt fordi du lever i et fell.

I et fell du?

Ikke nok med at du dikter opp såkalte faktaopplysninger, men du dikter også opp ord?

Det er gjerne bedre å leve i et fell, enn å leve med et syn på samfunnet som ingen andre enn deg selv deler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Lille-pus

Tråden er flyttet fra forum for seksualitet og hit til Generell debatt.

Dette da reell voldtekt ikke kan karakteriseres som sex.

Lille-pus (mod)

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...