Gå til innhold

ertrt

holkapolka

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

holkapolka, slik at voldtektsbølgen idag er en slags gjengjeldelse fra afrikanerne på grunn av deres kollektive bevissthet fra slavetiden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

joda det finnes voldtekter i naturen.

Mannen fra toppen av fjellet med hans vrangforestillinger om naturen før den ble ødlagt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

holkapolka, slik at voldtektsbølgen idag er en slags gjengjeldelse fra afrikanerne på grunn av deres kollektive bevissthet fra slavetiden?

Det er den hvite rasen som har kollektiv/upersonlig/enhets bevissthet pga av frykten av mørket i den hvite månens himmel som gjør han upersonlig/u-unik.

Endret av holkapolka
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det kan være morsomt å legge inn litt rask trolling selv i blandt, men jeg blir alltid imponert når noen legger såpass med jobb i det.

Anonym poster: a3fe087ff82261d4f14954b152278b1d

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

jeg tror ikke jeg vet mer enn deg, jeg bare vet at hovedinnlegget ditt er et sammensurium av usammenhengende vissvass fra ende til annen.

Endret av Bond
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg tror ikke jeg vet mer enn deg, jeg bare vet at hovedinnlegget ditt er et sammensurium av usammenhengende vissvass fra ende til annen.

Så du tror at mennesker er personlig reflekterte i voldtekter og at livet vil voldta deg og at det ikke finnes løsninger. Si det til ditt eget barn.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes det kan være morsomt å legge inn litt rask trolling selv i blandt, men jeg blir alltid imponert når noen legger såpass med jobb i det.

Ikke min feil at du skammes av kjærlighet fordi du er upersonlig og skamfull.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, det er visst bare for å kunne lenke til domenet sitt så det kommer høyere på Google og får flere klikk. Da var det ikke *så* gøy.

http://www.webforume...org-selges.html

Hvor mye kjærlighet må du ha for å lage ditt trygge selv uten å vite at å bli hjulpet eksternt er skam når man bygger sitt indre utifra det? Høyere er de som finner seg selv i ære i lidelse enn en som trenger støtte utvendig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

VOLDTEKT HAR INGENTING MED KJÆRLIGHET Å GJØRE.

Du tar ting ut av sammenheng.

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest BettyBoop

Du tar ting ut av sammenheng.

Det er jo helt umulig å forstå sammenhengen av noe av det du skriver. Du får det jo til å høres ut som om det er voldtektsforbryterne det er synd på og ikke ofrene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex er ikke kjærlighet, sex er en lov, man tvinges til det. Kjærlighet består av frie mennesker i lykke som velger å være glad i andre.

Endret av Bond
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilken slavetid? Da svarte konger holdt hvite folk som slaver eller da hvite folk tok svarte med seg til usa som hushjelp?

Anonym poster: d008a8af13ee98c38592e7f0d2b3ba63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...