Gå til innhold

Starter alvoret i dag, vill ned hele 25 kilo...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

I dag har jeg tatt første skritt, og bestemt meg for at nå skal je trene for alvor og bli kvitt svangerskaps kiloene, og de som kom i tiden før... 25 kilo vill jeg bli kvitt..Det blir tøft, men jeg har vært der før, jeg veit jeg kan.... I september melder jeg meg på Grethe Roade aktiv kurs... Er det fler her inne som har bestemt seg for å bli kvitt kiloene nå? Og har dere noen tips.... Fint om vi kunne delt litt info om nedgang, tips, trening,mat .+++

Jeg er 1,62, veien nå 93,- og vill ned 25kilo... Planen er å spise mindre mengder, og ofte! Og trene minst 3 ganger i uka... Avansia...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er 5 tråder inne på første siden med folk som prøver å gå ned i vekt. Sleng deg på en av de. Hilsen en som også jobber med å endre livsstilen.

Gjest Daenerys
Skrevet

Hva med å opprette egen treningsdagbok i den seksjonen? :)

Skrevet

Heia heia, dette går veien!

Følg med i noen av trådene her, så får du nok kjempemye av tips :)

Skrevet

Lykke til :) Har selv gått ned 15 kg nå siden fødsel.. ca 10 igjen.. er lavkarber jeg da.. Men har vert litt slapp nå i sommer.. Så nå jeg fullt på`an igjen jeg og :) Jeg kan anbefale å kjøpe en årsplanlegger, slike som studenter bruker.. Geniale å bruke som trenings dagbok,spise dagboj osv.. skriv daglig ned om-hva-når-og hvor du har trent . samt hva du har spist. Dette viil hjelpe deg til å bli mer bevisst på hva du gjør, og gi deg motivasjon :) Husk å føre inn vekt og cm . Gøy å se tilbake på :) Alt dette kan selvsagt også føres inn i en blogg eller lignende på nett :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...