AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Joda.. Jeg var i syden for to uker siden og ble selvfølgelig veldig brun. Om det skal ha noe å si. Når jeg kom hjem dusjet jeg som normalt. Bruker skrubbhansker annenhver gang jeg dusjer og skrubber huden. Så kjøpte jeg denne bodylotionen: http://nelly.com/no/skj%C3%B8nnhet-kvinne/skj%C3%B8nnhet/kroppspleie/erboristica-2528/body-cream-almond-211478-1/ Og huden min er helt ødelagt!!! Den flasser og flasser, uansett hvor mye jeg skrubber så er det fult i flass.. Huden min er ikke myk lenger, og jeg har ALDRI slitt med flass eller tørr hud. Skrubbet så mye at jeg ble helt rød i dusjen i dag, og når jeg vasket av skrubbkremen, var huden helt myk og flott. Når jeg tørket med håndkle, var det fult i flass igjen.. Drar jeg fingeren langs leggen min nå, kommer det flass etter fingeren om dere skjønner.. Huden er myk, men flass, flass flass.. Det flasser ikke på brystkassen, magen, ryggen og overarmene, men på hendene/underarmene, lårene, leggene osv flasser det som faen... Huff, er dette pga body lotionen jeg kjøpte eller? Jeg sluttet å brukke den allerede etter første gang, siden den bare la seg på huden min som et fettlag.. Leste senere at den var til tørr hud, jeg har alltid hatt veldig myk og fuktig hud uten noen som helst tørre partier.. Anonym poster: f8247c131bf5f2a0c170b08259634842
Gjest Kaxxy Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Nei, det er ikke pga bodylotionen. Du har brukt for lav faktor, vært for lenge i solen og/eller ikke skrubbet deg i syden og tilført nok fukt der.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 Men hva kan jeg gjøre? Jeg har brukt høy faktor hele tiden, brukte 50 og 30 første uken. Siste uken brukte jeg 10... Ble ikke solbrent en eneste gang. Bare på baksiden av lårene og leggene. Jeg har blitt ufattelig brun på brystkassen og magen, brunere der enn på leggene og lårene, så skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke flasser andre steder? Og merkelig at jeg begynner å flasse etter to uker hjemme. Hva kan jeg gjøre? Anonym poster: 4b0d67220243fc070cfaa171cea80b5c
Gjest Kaxxy Skrevet 13. august 2012 #4 Skrevet 13. august 2012 Fikk samme som deg etter to uker i syden for noen år siden. Skrubbet ikke i syden fordi jeg ikke ville den skulle forsvinne (trodde jeg), og jeg var kjempebrun. Da jeg kom hjem flasset jeg i uker, nesten all fargen forsvant. Jeg vet ikke helt hva du burde gjøre, kjøp hvertfall en veldig fuktighetsrik bodybutter!
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #5 Skrevet 13. august 2012 Du må slutte å skrubbe. Stakkars huden din, du voldtar den jo. Det holder med skrubbing maks 2 ganger i uka. Smør deg, smør deg, smør deg, smør deg. Anonym poster: bc2ba7daf906af8b39adeff1fb8d593e
Pialill Skrevet 13. august 2012 #6 Skrevet 13. august 2012 Husk å drikke mye! Og ja, stopp med all den skrubbingen, huden din trenger nok å få slappe av litt så masse god bodylotion som trekker lett inn i huden. Aftersun er perfekt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå