Gjest Kaxxy Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Hei! For 7 måneder siden ble jeg henvist til hudlege, og det er i neste uke jeg skal. Har et par utvekster på kinn (har postet bilde før på KG) som jeg skal spørre om hva er + noen andre småting. Skal man møte opp helt uten sminke? Uten krem og? Og: når jeg endelig har fått time, hva burde jeg huske å spørre om? Kanskje om produktene jeg bruker er okey? Hva mer burde jeg ha tenkt på på forhånd?
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Dropp sminken ja men hudkrem skal ikke ha noe å si til eller fra. Det du bør skrive ned er hvordan huden oppfører seg, vaskerutiner og hva du tror forverrer eller gjør problemet bedre hvis du vet dette, så slipper du å glemme noe. Dette vil kunne hjelpe hudlegen med diagnosteringen. Om hudlegen ikke sier dette så spør om det er noe spesielt du bør holde deg unna (av ingredienser i kremer, mat, hva som helst) og tips om hvordan du bør behandle huden mens du bruker evt krem eller salve du kanskje får. Håper du får en løsning på hudproblemet! Anonym poster: fd47a063b4c3f0a83defc974e5b671cb
Gjest Kaxxy Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 Dropp sminken ja men hudkrem skal ikke ha noe å si til eller fra. Det du bør skrive ned er hvordan huden oppfører seg, vaskerutiner og hva du tror forverrer eller gjør problemet bedre hvis du vet dette, så slipper du å glemme noe. Dette vil kunne hjelpe hudlegen med diagnosteringen. Om hudlegen ikke sier dette så spør om det er noe spesielt du bør holde deg unna (av ingredienser i kremer, mat, hva som helst) og tips om hvordan du bør behandle huden mens du bruker evt krem eller salve du kanskje får. Håper du får en løsning på hudproblemet! Anonym poster: fd47a063b4c3f0a83defc974e5b671cb takk, lurt! Noe mer, noen? ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå