Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! For 7 måneder siden ble jeg henvist til hudlege, og det er i neste uke jeg skal. Har et par utvekster på kinn (har postet bilde før på KG) som jeg skal spørre om hva er + noen andre småting.

Skal man møte opp helt uten sminke? Uten krem og?

Og: når jeg endelig har fått time, hva burde jeg huske å spørre om? Kanskje om produktene jeg bruker er okey? Hva mer burde jeg ha tenkt på på forhånd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dropp sminken ja men hudkrem skal ikke ha noe å si til eller fra. Det du bør skrive ned er hvordan huden oppfører seg, vaskerutiner og hva du tror forverrer eller gjør problemet bedre hvis du vet dette, så slipper du å glemme noe. Dette vil kunne hjelpe hudlegen med diagnosteringen.

Om hudlegen ikke sier dette så spør om det er noe spesielt du bør holde deg unna (av ingredienser i kremer, mat, hva som helst) og tips om hvordan du bør behandle huden mens du bruker evt krem eller salve du kanskje får.

Håper du får en løsning på hudproblemet! :tommelopp:

Anonym poster: fd47a063b4c3f0a83defc974e5b671cb

Skrevet

Dropp sminken ja men hudkrem skal ikke ha noe å si til eller fra. Det du bør skrive ned er hvordan huden oppfører seg, vaskerutiner og hva du tror forverrer eller gjør problemet bedre hvis du vet dette, så slipper du å glemme noe. Dette vil kunne hjelpe hudlegen med diagnosteringen.

Om hudlegen ikke sier dette så spør om det er noe spesielt du bør holde deg unna (av ingredienser i kremer, mat, hva som helst) og tips om hvordan du bør behandle huden mens du bruker evt krem eller salve du kanskje får.

Håper du får en løsning på hudproblemet! :tommelopp:

Anonym poster: fd47a063b4c3f0a83defc974e5b671cb

takk, lurt! Noe mer, noen? ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...