AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #1 Del Skrevet 13. august 2012 Muligens et dumt spørsmål, men jeg prøver. Er nyinnflyttet i Tromsø, og lurer på om det finnes store postkasser i Tromsø? Da tenker jeg på de store, røde kassene fra Posten med innkast til både store og små postsendinger. Anonym poster: c0adf7af54bbccaddeedcb3161a0e085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fairydust Skrevet 13. august 2012 #2 Del Skrevet 13. august 2012 De har en sånn rød postkasse på veggen utenfor det senteret der de har bl.a. Ica Supermarked og Burgerking. Hvor stor den er vet jeg ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Agathe Skrevet 13. august 2012 #3 Del Skrevet 13. august 2012 Stortorget Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snjó Skrevet 14. august 2012 #4 Del Skrevet 14. august 2012 Det letteste må vel bare være å gå på posthuset? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #5 Del Skrevet 14. august 2012 Takk for svar! Postkassen ved senteret med ICA, Sats og Burger King er dessverre bare til tynne brev. Skal sjekke Stortorget. <br /><br /> Anonym poster: c0adf7af54bbccaddeedcb3161a0e085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. august 2012 #6 Del Skrevet 14. august 2012 Det letteste må vel bare være å gå på posthuset? Jeg synes det er upraktisk og tidkrevende. Frimerker kjøper jeg ruller av, så har jo allerede frankert posten jeg skal sende. <br /><br /> Anonym poster: c0adf7af54bbccaddeedcb3161a0e085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snjó Skrevet 15. august 2012 #7 Del Skrevet 15. august 2012 Det jeg tenkte på er at det er vel store luker enten ute eller innfor døra på posthuset hvor du kan poste større forsendelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå