AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Det flyttet inn en familie med 2 foreldre og tre unger fra 5-12for en måned siden i boretslaget mitt. På den måneden så har de blitt de mest upopulære menneskene i hele bygda. Det er slik at de bryr seg med alt, absolutt alt. Vi har en McDonalds rundt 100 meter bort i veien her og de har faktisk prøvd å fått den nedlagt, de har saksøkt, de har anmeldt og det er ikke måte på hva finner på. Jeg spiser der hver fredag etter jobb sammen med ei vennine noe vi synes er hyggelig og noe vi vil fortsette med. Tviler de får gjort noe, men synes det er leit om noe faktisk skulle skje. De har også klaget til nærbutikken og presset på dem lover der de skal forby godteri på hverdager eller til barn. Selvsagt gikk ikke noe i gjennom. Nå har de lagt lapper i postkassa til folk der de ber oss om å slutte å gå på McDonalds eller kjøpe usunn mat på hverdagene. Og jeg har faktisk hørt fra andre at de har gått opp i handlekurven til folk på butikken og tatt ut usunne matvarer. Frekkhet på sitt verste vil jeg kalle det. Fikk kjeft av dem i stad fordi jeg kjøpte brus og de sier at jeg må tenke på barna dems, at de blir fristet. Sånn er det hele tiden med dem. De kan faktisk komme ut og ringe på om man griller på en hverdag fordi de mener at slikt hører helga til, spesielt om barna får pølser, eller om ungen min sitter på trappa vår og spiser en is når det er varmt. Hvorfor kan dem ikke oppdra barna sine selv? Har sett barna dems og de er ikke noe greie heller. Kan jo lure på hvorfor. Man kan jo ikke drive å forby ting fordi noen ikke klarer å holde styr på ungene sine. Jeg holder på å gå fra vettet snart over oppførselen dems. Anonym poster: c8c4e490646e7f386e213124c31512d3 2
ViljaH Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Legg en lapp i postkassa deres med samme utforming som de bruker, hvor du ber dem slutte å prøve å bestemme over sine naboer. Hadde noen plukket varer ut av handlevognen min hadde de blitt fortalt hvor skapet står! 6
Gjest annemor30 Skrevet 13. august 2012 #4 Skrevet 13. august 2012 Det flyttet inn en familie med 2 foreldre og tre unger fra 5-12for en måned siden i boretslaget mitt. På den måneden så har de blitt de mest upopulære menneskene i hele bygda. Det er slik at de bryr seg med alt, absolutt alt. Vi har en McDonalds rundt 100 meter bort i veien her og de har faktisk prøvd å fått den nedlagt, de har saksøkt, de har anmeldt og det er ikke måte på hva finner på. Jeg spiser der hver fredag etter jobb sammen med ei vennine noe vi synes er hyggelig og noe vi vil fortsette med. Tviler de får gjort noe, men synes det er leit om noe faktisk skulle skje. De har også klaget til nærbutikken og presset på dem lover der de skal forby godteri på hverdager eller til barn. Selvsagt gikk ikke noe i gjennom. Nå har de lagt lapper i postkassa til folk der de ber oss om å slutte å gå på McDonalds eller kjøpe usunn mat på hverdagene. Og jeg har faktisk hørt fra andre at de har gått opp i handlekurven til folk på butikken og tatt ut usunne matvarer. Frekkhet på sitt verste vil jeg kalle det. Fikk kjeft av dem i stad fordi jeg kjøpte brus og de sier at jeg må tenke på barna dems, at de blir fristet. Sånn er det hele tiden med dem. De kan faktisk komme ut og ringe på om man griller på en hverdag fordi de mener at slikt hører helga til, spesielt om barna får pølser, eller om ungen min sitter på trappa vår og spiser en is når det er varmt. Hvorfor kan dem ikke oppdra barna sine selv? Har sett barna dems og de er ikke noe greie heller. Kan jo lure på hvorfor. Man kan jo ikke drive å forby ting fordi noen ikke klarer å holde styr på ungene sine. Jeg holder på å gå fra vettet snart over oppførselen dems. Anonym poster: c8c4e490646e7f386e213124c31512d3 Usj,jeg liker ikke slike utsagn fra mennesker! Fortell heller om det du VET;) Mange "hører" så mye rart a gitt;)
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #5 Skrevet 13. august 2012 Usj,jeg liker ikke slike utsagn fra mennesker! Fortell heller om det du VET;) Mange "hører" så mye rart a gitt;) Er vel egentlig enig i det, men det var for å poengetere hvor ekstrem de er. Det kan jo være rykter laget av folk for å gjøre det enda galere, men jeg tviler faktisk ikke på at det er sant heller. Jeg hadde ikke blitt overrasket akkurat. Anonym poster: c8c4e490646e7f386e213124c31512d3
Gjest annemor30 Skrevet 13. august 2012 #6 Skrevet 13. august 2012 Jeg har nok samme rykte på meg her,jeg klager på alt,men jeg kan "faglig" dokumentere hvorfor jeg klager,svaret er alltid: slik har vi gjort det i 30 år og fortsetter med det.. Men jeg klager ikke på det TS her forteller om altså Men jeg har fått høre flere ganger: Jøss,du er jo koselig du;) DA undrer jeg i mitt stille sinn" hva har du hørt om meg da" jeg spør aldri;) 1
kaprifolen Skrevet 13. august 2012 #7 Skrevet 13. august 2012 Jeg har nok samme rykte på meg her,jeg klager på alt,men jeg kan "faglig" dokumentere hvorfor jeg klager,svaret er alltid: slik har vi gjort det i 30 år og fortsetter med det.. Men jeg klager ikke på det TS her forteller om altså Men jeg har fått høre flere ganger: Jøss,du er jo koselig du;) DA undrer jeg i mitt stille sinn" hva har du hørt om meg da" jeg spør aldri;) Klager du virkelig på slike ting som TS nevner? Hvorfor, og hva får deg til å tro at du har rett til å korrigere andre hele tiden? Hva slags ting klager du på, og til hvem? 2
Gjest annemor30 Skrevet 13. august 2012 #8 Skrevet 13. august 2012 Klager du virkelig på slike ting som TS nevner? Hvorfor, og hva får deg til å tro at du har rett til å korrigere andre hele tiden? Hva slags ting klager du på, og til hvem? Nei,jeg presiserte at jeg ikke klaget på slike ting;) Jeg har hatt en del klager til skole/barnehage/utbygger der vi bor;) og jeg har hatt støtte fra pedagoger ol,og det har endret seg etter at jeg klaget;) Men jeg er ikke vanskelig,jeg ønsker bare at regelverk og opplæringslover skal følges og at ting legges til rette for læring uansett nivå Meeeeeen å klage på MCèrn nei... DET gjør jeg ikke,jeg er ikke tilhenger av firmaet men det er ikke verre enn at vi ikke oppsøker stedet;=) 1
mr tvist Skrevet 13. august 2012 #9 Skrevet 13. august 2012 Det flyttet inn en familie med 2 foreldre og tre unger fra 5-12for en måned siden i boretslaget mitt. På den måneden så har de blitt de mest upopulære menneskene i hele bygda. Det er slik at de bryr seg med alt, absolutt alt. Vi har en McDonalds rundt 100 meter bort i veien her og de har faktisk prøvd å fått den nedlagt, de har saksøkt, de har anmeldt og det er ikke måte på hva finner på. Jeg spiser der hver fredag etter jobb sammen med ei vennine noe vi synes er hyggelig og noe vi vil fortsette med. Tviler de får gjort noe, men synes det er leit om noe faktisk skulle skje. De har også klaget til nærbutikken og presset på dem lover der de skal forby godteri på hverdager eller til barn. Selvsagt gikk ikke noe i gjennom. Nå har de lagt lapper i postkassa til folk der de ber oss om å slutte å gå på McDonalds eller kjøpe usunn mat på hverdagene. Og jeg har faktisk hørt fra andre at de har gått opp i handlekurven til folk på butikken og tatt ut usunne matvarer. Frekkhet på sitt verste vil jeg kalle det. Fikk kjeft av dem i stad fordi jeg kjøpte brus og de sier at jeg må tenke på barna dems, at de blir fristet. Sånn er det hele tiden med dem. De kan faktisk komme ut og ringe på om man griller på en hverdag fordi de mener at slikt hører helga til, spesielt om barna får pølser, eller om ungen min sitter på trappa vår og spiser en is når det er varmt. Hvorfor kan dem ikke oppdra barna sine selv? Har sett barna dems og de er ikke noe greie heller. Kan jo lure på hvorfor. Man kan jo ikke drive å forby ting fordi noen ikke klarer å holde styr på ungene sine. Jeg holder på å gå fra vettet snart over oppførselen dems. Anonym poster: c8c4e490646e7f386e213124c31512d3 Er det mulig! be de reise dit peppern gror.
Gjest Kaxxy Skrevet 13. august 2012 #10 Skrevet 13. august 2012 åååh, jeg hadde bare såååå fristet ungene deres med sjokolade og brus! De naboene hadde fortjent litt sånt altså 2
Sulosi Skrevet 13. august 2012 #11 Skrevet 13. august 2012 Det er ikke tillat å starte tråder eller poste innlegg som er tulleinnlegg (eller trolling). Når vi har grunn til å misstenke at en tråd er tull har vi rett til å stenge den evt. slette hele tråden. Jeg viser til våre regler for forumet her http://forum.kvinneguiden.no/index.php?app=forums&module=extras§ion=boardrules Denne tråden stenges. Mvh Sulosi,mod.
Anbefalte innlegg