Gå til innhold

ang. celluittreklamen - for godt til å være sant?

Gjest GreenSky

Anbefalte innlegg

Gjest GreenSky

http://www.cellulex.no/

I følge denne reklamen skal en krem hjelpe til å bli kvitt celluitter.

Selv er jeg skeptisk til at slike kremer virker. Av ren nyskjerrighet spurte jeg legen min om det en gang. Hun mente at slike kremer ikke virker, det eneste som ville gi resultater var kirurgi.

Hva mener dere? Virker en slik krem? Er dette virkelig dokumentert på noen måte, eller kun indisier?

Selv mener jeg at vanlig fuktighetskrem, trening, massasje og peeling vil ha en bedre effekt enn en anti-celluittkrem.

Jeg mener ikke å være ekkel mot KG ved å starte denne diskusjonen, er bare nyskjerrig på hva dere andre mener.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Ethereal

Jeg tror du kan tippe hva jeg mener om slikt :wink:

Jeg er generelt skeptisk til kremer som påstår at de kan trenge ned i vevet og "smelte" fett. Hvis noe slikt i det hele tatt fantes, ville det i hvertfall vært reseptbelagt.

Cellullitter er svakheter i bindevevet, og er hormonelt betinget, og de aller fleste kvinner har det. Det eneste som kan gi noen virkning (tror jeg), er trening (løping, sykling, styrke), riktig kosthold, og det å drikke mye vann.

Men det er MIN mening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Alle undersøkelser jeg har sett, viser at kremer ikke når gjennom hele lærhuden en gang, og da blir det langt unna cellulittene....

Lasse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...