AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Invitasjonene er sendt ut, lokalet er booket, kokken er booket. Så er vi igang med å finne noen som skal servere, samt noen som kan spille litt senere utpå kvelden. Kjole og alt det der er kjøpt inn. Og vi skal i møte med kokken i slutten av denne måneden. Der stopper listen min. Aner ikke hvor jeg skal begynne.. Redd for å glemme noe. Noen som kan hjelpe meg på vei? Anonym poster: 0f71311d33ac9f9e3b12f63c76948853
Evie Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Har dere booket kirke eller noen til å vie dere? Hva med kjole og dress? Bryllupsreise om dere skal ha det? Drikkevarer? Ringer? Er det jeg kom på.
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 Kirke, bryllupsreise, kjole, dress og ringer er i boks. Drikke er ikke fikset, men føres nå opp på listen. TS Anonym poster: 0f71311d33ac9f9e3b12f63c76948853
Wonders Skrevet 13. august 2012 #4 Skrevet 13. august 2012 (endret) vet dere hvem som er allergikere evt. ikke spiser svin, ta hensyn til det. Bordkort, blomster... Toastmaster, kjøreplan, fotograf... oki jeg kom på mer.. Bryllupsreise kaker Forsikring om noe går galt, levrandør og kontaktperson på dette. Transport til kirken for bruden, og fra kirke til fotograf/lokale Bestille time hos frisør Øve brudevals Morgengaver Bordplassering Ønskeliste Ansavars personer for mottakelse/transport/gaver Overnatting for dere og for gjester. Avisnotis-send notis til avisene dere ønsker Klesprøving av brudepike7svenner osv Utdrikkningslag, si hva du tenker så de ikke bommer Tid for velvære hudpleie, aromaterapi, støppe negler Sunn frokost på selve dagen! Endret 13. august 2012 av Wonders
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå