Gå til innhold

Kan man bli betatt av andre enn kjæresten?  

1. 1. Kan man bli betatt av andre enn kjæresten?

• Ja - kanskje, om man ikke har det bra..
      19
    • Nei - det er uhørt når man har en partner..
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Jeg er betatt - han er så utrolig.. (er de ikke alltid det i starten *ler*)

Kan ringe bare for å si hei.. Sender meg mail på jobb for at jeg skal huske at han tenker på meg.. Sms i tide og utide.. (Litt vanskelig å virke seriøs i møter etc med kunder når mobilen vibrerer til stadighet :-) ) Han får meg til å føle meg som en prinsesse - prøver å få meg med på reiser til utlandet fordi jeg aldri har hatt ferie utenfor Norge.. Tilbud om flybillett, jobb nermere ham.. I det hele tatt - han virker som drømmemannen...

Problemet? Vel han er fortsatt gift, separert men alikevel.. To nesten voksne døtre, 15 år eldre enn meg.. Jeg har barn, jobb og venner på en annen kant av lille Norge... Og jeg har en kjæreste... en jeg er glad i...

Hvordan kan jeg da bli betatt?"

- noen svar til dette?

Videoannonse
Annonse
Gjest GreenSky
Skrevet

Jeg krysset ikke av for noe. Fordi jeg mener at en kan bli betatt av noen uansett om forholdet er bra eller ikke. Det er en helt vanlig og menneskelig ting, og det skjer med alle. Vi mennesker er skapt sånn, biologisk sett, men samfunnsmessig er ikke det akseptabelt.

Hva en velger å gjøre med disse følelsene og hvilke kjøreregler dere har i forholdet deres, det er en annen sak.

Skrevet

Helt enig med forrige her. Man kan bli betatt av andre selv om man har det bra i et forhold.

Det gjelder bare å stoppe der.... :roll:

Skrevet

Hva en velger å gjøre med disse følelsene og hvilke kjøreregler dere har i forholdet deres, det er en annen sak.

:enig_animasjon:

Skrevet

Selvfølgelig kan man bli betatt av andre om man er i et forhold. Men det går jo over etterhvert. Stort sett. Hvis det ikke går over, er det fare på ferde...

Skrevet
Hva tenker du selv da' date= -Nemi-?

Jeg tenker : LØP! Stikk, dette er for mye..... Samtidig tenker jeg : Nyt det så lenge det varer....

:sjenert:

Så tenker jeg at dersom det var meg som hadde en kjæreste som var betatt av en annen ville jeg nok lurt på hvor jeg skulle gå derfra....

- Nemi -

Gjest GreenSky
Skrevet

En flørt i hverdagen kan være veldig fint! :sjarmor: Det er først når følelsene blir for sterke at en er på gyngende grunn.

Nå vet jo ikke jeg hvordan forholdet til kjæresten din er, og hvilke kjøreregler dere har. Men det gjelder å trå forsiktig, så du ikke er utro.

Skrevet

Men det gjelder å trå forsiktig, så du ikke er utro.

Har ingen planer om det :roll: absolutt ikke - jeg er stødig og tydelig som faen her jeg sitter jeg...

Derfor er jeg ikke bekvemt med en slik situasjon som skissert heller - men la meg nyte det litt.. Det er nettopp det - deilig å føle seg ettertraktet, ønsket etc..

Ikke bare "hvem" - i form av ; hvem har ryddet? Hvem vasket klærne sist? Hvem handler? Hvem husket å mate katten, bikkja og fuglene?

Hvem skal hjelpe meg med leksene? Hvem skal fylle bensin?

Et navn har jeg fått ved fødselen - men det ser ut til å ha blitt erstattet på veien i livet.. *ler* Med et "kjære" eller "vennen" eller "mor" eller "kjerringa mi" eller "hvem"

Det er alikevel et trygt og godt "hvem" da.. Tross alt... :hoho:

Skrevet

Jeg synes nesten det ville være unormalt å ikke bli betatt av andre enn den man er i forhold med i løpet av livet. Vi er da bare mennesker. Man har godt av å flørte med andre. Tror det er sunt. Men det kan være "farlig" så vær forsiktig :-?

Skrevet

jeg mener det er helt vanlig å bli bergtatt, selv om man har parter, og har et godt forhold!!

Skrevet

Jeg sier tenk på hva du har og på hva det betyr for deg...... Tenk også på hva du ville gjort om det hele var snudd andre veien...

Gjest Abelone
Skrevet

Man kan bli bergtatt, ja. Og det kan skje SELV OM man har det bra med kjæresten sin!

Skrevet

Klart man kan bli betatt av en annen. Selv om en ikke har tenkt å gjøre noe gæli, så setter det i gang søte drømmer. Og det kan være deilig, det...

Men, et spørsmål. Hvis du er veldig betatt av en annen, klarer du å være like kjærlig mot den du deler hverdagen med?

Jeg har diskutert dette med nære venner. Noen blir så opptatt av drømmen om den andre at de har vanskelig for å konsentrere seg om partneren.

Én sa at hun ble ekstra god med mannen sin i den situasjonen. Det at hun drømte om en annen, ga henne faktisk ekstra lyst på mannen!

Jeg selv synes det kan være litt slitsomt å være betatt av noen...

Skrevet

Jeg selv synes det kan være litt slitsomt å være betatt av noen...

Ja sukk! Det kan du si. Er noen ganger litt for ille. :-)

Skrevet

Jeg ble oftere betatt før.

Nå har jeg lært å fokusere mer på mannen min.....eller kanskje det er alder og erfaring som har gjort sitt? Er også i et forhold nå som gir meg mer enn det forrige.

Men tror nok det kan skje igjen om forholdene ligger til rette for det.

Gjest Anonymous
Skrevet
ALLE mennesker blir bettatt av andre gjennom et helt liv.........Uansett om vi befinner oss i et forhold eller ikke........Det er den nakne sannhet......innrøm det eller ikke! ETT menneske kan aldri klare å oppfylle alle våre ønsker og behov!!!!!!!
Skrevet
Hvor lenge er man som regel betatt da?

Ja, det finnes det vel ikke noe fasitsvar på..!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...