Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For en tid tilbake så byttet jeg ut deodoranten min med https://www.lush.co.uk/product/35/Aromaco-Solid-Deodorant. Jeg brukte den i mange uker og var fornøyd med produktet før jeg pluselig fikk sår og rød hud av den. Kjøpte http://www.neutral.no/neutral-produkter/personlig+pleie/deodorant isteden og resultatet er nå store kviser under armene en uke senere. Jeg har ikke et stort problem med svette og jeg barberer meg kun med nye barberbader så det kan ikke være barberingen det står på.

Kostholdet mitt er forandret men tviler vel egentlig på at det har noe med saken å gjøre. Hva gjør man med slik da tro? Noen som har noen gode råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Jeg har også reagert lignende på deodorant. Jeg fikk store røde kuler, ikke helt som kviser. Jeg måtte bare la være å bruke deodorant en tid og bruke hydrokortisonsalve under armene en uke for å bli kvit tutslettet. Nå har jeg gått over til krystalldeodorant.

Endret av LukaFrost
Skrevet

Hydrokortison salve har jeg faktisk liggende, det skal jeg prøve. Får håpe det hjelper for dette er ikke noe godt nei. Takk for råd.

Skrevet

Har slitt med det samme. VONDT! Dro til legen, ble satt på antibitokakur og fikk salve. Dette gjorde underverker og alt er borte. Så legetime er å anbefale dersom det ikke blir bedre. Selv klarte jeg ikke å gå lange tiden, det gjorde som sagt vondt og jeg kunne ikke gå med singleter og topper for det ser jo ikke akkurat fint ut...

Skrevet

Ermeløse topper er ikke noe jeg kan gå med nå for tida nei! Klarer jo ikke barbere bort hår heller når det er sånn her. Huff...akkurat nå er jeg ganske fornøyd med at sommeren glimrer med sitt fravær.

Skrevet

Ermeløse topper er ikke noe jeg kan gå med nå for tida nei! Klarer jo ikke barbere bort hår heller når det er sånn her. Huff...akkurat nå er jeg ganske fornøyd med at sommeren glimrer med sitt fravær.

Det er nok lurt å legge bort barberhøvelen for en stund ja. Også de første dagene etter at problemet er løst så du ikke risikerer å irritere huden før den er klar. Lykke til hvertfall :) Som sagt, en legetime hjalp for min del!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...