Gå til innhold

regnklær i andre farger enn blå og rosa?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger regnklær til guttungen, som jenta skal arve til neste år. Noen som vet om fine regnklær som ikke er rosa eller blått? Kan selvsagt reise ut og tråle butikker, men jeg spør heller her så kanskje jeg slipper timesvis på kjøpesenter :tommelopp:

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

http://www.barnashus...sett-grass.html

Synes denne er fin og er generelt meget fornøyd med regntøyet til Reflex :)

Men synes blått er veldig fint til jenter også. Jenta mi har brukt blått yttertøy mye og hun synes det er helt greit. Ellers synes jeg rødt er en farge som er flott til begge kjønn :)

Sportsbutikker har kanskje mer kjønnsnøytralt regntøy?

Endret av Rararara
  • Liker 1
Skrevet

Skal det arves så ville jeg gått for Reflex, uavhengig av farge, fordi det er såpass slitesterkt at arv er mulig. Jentungen min brukte forresten det turkise til Reflex, jenter kan da fint bruke blått.

Skrevet

Har kun hatt reflex til gutten før, og det har jenta arvet nå. Både parkdress, vinterdress, regndress og fleecedress er i blått, men det gjør meg ingenting! hun tar jo ikke akkurat skade av det :lillesky: men fra nå av kjøper jeg nøytralt. Den grønne fra Reflex var jo kjempefin! da stikker jeg direkte til den rette butikken og kjøper! Takk for at du sparte meg for kjøpesentertrålingen :tommel:

• Liker 2
Gjest pysepusen
Skrevet

Vi har kjøpt både grønt og turkist regntøy fra Reflex nå :)

Skrevet

Jeg har kjøpt gult regntøy fra KappAhl nå. Skikkelig kult, for å si det litt korny ;) Men deilig å ikke bare ha rødt/rosa og blått og velge mellom. Det er ikke blitt brukt enda, men det kom godt ut i en test gjort nå nylig.

Skrevet

Jeg kjøpte nettopp regnsett til vesla i turkis på obs.

Skrevet

Eg har fått tak i regntøy i både raudt, marineblått og gult i kjedebutikkane i alle fall. Cubus, Kapp Ahl og Lindex så vidt eg hugsar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...