AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #1 Skrevet 13. august 2012 Hei. jeg har nok en gang arvet en gammel laptop så jeg vet ikke om det er noe garanti på den lenger. Det er en Dell. Hvis jeg ikke har laderen plugget i, vil ikke dataen slå seg på i det hele tatt. Når jeg først har laderen plugget i, må jeg støtte den opp med noe (et lite objekt som en boks eller lignende), for hvis ikke så slukner dataen. Jeg går ut i fra at det er batteriet som må byttes? Å bytte lader vil nok bare være en "kjapp fiks". Spørsmålet mitt er, vet noen hvor mye dette vil koste? Og ikke minst, hvor i Oslo jeg kan få dette fikset? Takk på forhånd Anonym poster: d234e9ab0813d2c6ae092334ad7928c8
Klatt Skrevet 13. august 2012 #2 Skrevet 13. august 2012 Høres ut som batteriet er dødt, ja. Vil tro (uten å være bombesikker) på at både batteri og lader er dyre saker, spesielt hvis du helst vil handle i fysisk butikk. Originale ladere fra produsent koster gjerne mellom 500 og 800 kroner. Vil tro batteri er likedan. Tok et kjapp søk på google og fant noen som solgte batterier til Dell-laptops til 500 kroner på Finn.no, så rundt den prisen og oppover må du nok ut med. Er dessverre ikke fra Oslo så jeg aner ikke hvor de kan hjelpe deg med noe sånt relativt kjapt, men jeg vil tro alle slags elkjeder med litt størrelse (Lefdal, Expert, Elkjøp, etc) har muligheten til å bestille til deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå