AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Jeg har sett noen anbefale nattlysolje mot uren hud, er det noen her inne som kan bekrefte at det faktisk fungerer? Hvis ja, når kommer resultatene? Har det andre positive effekter, annet enn at det kan hjelpe de med PMS-plager? Anonym poster: e8643b38a4af9332ad62ebe0135d915b
Månestråle** Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 (endret) For min del fungerte nattlysolje på de kvisene jeg pleide å få før mensen, altså de hormonelle urenhetene. Nattlysolje skal kunne ha virkning på PMS`en for øvrig, slik som dårlig humør og nedstemthet, men for min del har det bare gitt mye bedre hud. Så jeg er fornøyd likevel Endret 13. august 2012 av Månestråle**
AnonymBruker Skrevet 13. august 2012 #4 Skrevet 13. august 2012 Jeg har hormonelle urenheter pga stoffskiftet - som hovedsaklig kommer i form av komedoner. Så jeg jeg også generelle PMSplager og får da alltid flere større og flere utbrudd - av typen sitter dypt i huden, arret er gjerne igjen til neste PMSperiode. Jeg begynte først på Efamol, fortsatte så på Now Foods sine(1300mg). Jeg gjorde ikke som de fleste, nemlig ta større doser i 6 uker - tok 2stk om dagen, så kuttet jeg ned til en. I det omlang halvåret gikk PMSutbruddene så og si helt bort - om det kom noe var det bare så små miniutbrudd at det var null problem å skjule med litt concealer. PMSplager øvrig ble også redusert. I vår har jeg sløvet litt med å ta de hver eneste dag, merket ingen forverring. Men så i sommer var jeg på ferie, og vips; fikk jeg skikkelige PMSutbrudd(flere store langs haken, og massevis av komedoner) - for aller første gang etter at jeg begynte på nattlysolje. Så for meg er det effekt, men ikke enorm. Jeg får ikke perfekt hud, men jeg slipper de store utbruddene man ikke enkelt kan dekke over med concealer. Tror ikke det hjelper mot alvorlig akne, men moderate til lette utbrudd; ja. Definitivt verdt forsøket. Fikk også mer balansert hud ifht at den ikke er så tørr og oljete på ei gang - så ut som ei diskokule til lunch samtidig som jeg var tørr. Nå har blankheten forsvunnet og blitt mer "dewy" istedet. Anonym poster: 30bb81f9dfec1761e4f9a8a184358b70
Gjest Iah Skrevet 13. august 2012 #5 Skrevet 13. august 2012 http://nhi.no/livsstil/helsetjenesten/alternativ-komplementer-medisin/nattlysolje-34452.html?page=1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå