anonym96 Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Alle elsker en jentefilm i blant, problemet er bare av og til å sile ut de beste! Så kom med deres beste jenterfilmer, inspirer andre og la deg bli inspirert! Her er iallefall min 10 favoritter: * She's the man * John Tucker must die * Dear John * A cinderella story * Tangled * To på rømmen * How to lose a guy in ten days * Letters to Juliet (den søteste av alle...) * The notebook * 17 again
Gjest Morteno Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Er dette "Jentefilmer"? Men jeg liker jo de fleste som du har listet opp.. Åhh. Menn kan se på romantiske filmer, trenger ikke å bare være actionpakket morro. Jeg ble "tvunget" til å se Letters to Juliet og The Notebook. Faktisk veldig bra filmer, rart jeg ikke hadde sett dem før. 4
anonym96 Skrevet 12. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2012 Er dette "Jentefilmer"? Men jeg liker jo de fleste som du har listet opp.. Åhh. Menn kan se på romantiske filmer, trenger ikke å bare være actionpakket morro. Jeg ble "tvunget" til å se Letters to Juliet og The Notebook. Faktisk veldig bra filmer, rart jeg ikke hadde sett dem før. hehe, så gøy at menn også liker det jeg ser på som jentefilmer! 1
HedvigR Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 * Tangled * To på rømmen Er ikke disse samme filmen? Regnes Across The Universe som jentefilm? I så fall må det være en av mine favoritter 3
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #5 Skrevet 12. august 2012 -Dirty Dancing står øverst på min liste -Sex And The City -What Women Want -Miss Undercover Anonym poster: e79ece0ae554993cefd47ab5a1504335
Magnifique Skrevet 12. august 2012 #6 Skrevet 12. august 2012 Hei. Her er noen av mine favoritter: - Sleepover (Vanvittig søt. Må sees)! - The sisterhood of the travelling pants - Bridget Jones' Diary (Aww, digger den)!
anonym96 Skrevet 12. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2012 Er ikke disse samme filmen? Regnes Across The Universe som jentefilm? I så fall må det være en av mine favoritter Jo,det har du helt rett i. My mistake. :gjeiper:
HedvigR Skrevet 12. august 2012 #8 Skrevet 12. august 2012 Jo,det har du helt rett i. My mistake. :gjeiper: Skjer fort For øvrig en av yndlingsfilmene mine, kan se om og om igjen! 1
Gjest Wanderlust Skrevet 12. august 2012 #9 Skrevet 12. august 2012 Mine topp ti: - She's the man - The Notebook - A walk to remember - Remember me - Ps, I love you - Keith - Thirteen - The Devil wears prada - White oleander - Bridesmaids Noen faller vel ikke helt under "jentefilm", men...
Gjest Gaea Skrevet 12. august 2012 #10 Skrevet 12. august 2012 Åh, nå fikk jeg lyst til å se Letters to Juliet igjen. Kan legge til He's just not that into you, Love actually, Pay it forward og ikke minst The horse whisperer (selv om de to sistenevnte ikke nødvendigvis er jentefilmer).
frøkna Skrevet 13. august 2012 #12 Skrevet 13. august 2012 Sisterhood of the traveling pants Syns den var kjempesøt og ble litt overrasket over meg selv siden den er litt klisjee. Bridget Jones' Diary Klassiker. Thelma and Louise Litt eldre chick flick, gotta love it! Titanic Rose <3
Solsenga Skrevet 13. august 2012 #13 Skrevet 13. august 2012 10 ting jeg hater ved deg(!!) The Vow The Holiday Mean Girls Hairspray (den nyeste) Bring it on-filmene Bridesmaids Dirty Dancing (begge) Dear John Shes the man Mamma Mia Ellers er jeg veldig glad i dansefilmer, og de er jo GANSKE jentete 1
Quinn Skrevet 13. august 2012 #14 Skrevet 13. august 2012 White Oleander, clear winner He's just not that into you. John Tucker must die. Sex & The City filmene. Sisterhood of the Traveling Pants 1 & 2. Bridget Jones 1 & 2. Pearl Harbor. Titanic.
AnonymBruker Skrevet 3. september 2012 #15 Skrevet 3. september 2012 Mye bra her! Jeg eeeelsker jentefilmer ) Jeg kan i tillegg nevne: -A lot like love -Life as we know it -Whats your number -Its a boy girl thing -No strings attached -Picture this -One day -Friends with benefits -Sidney white -Friends with kids -What to expect when you're expecting -Another cinderella story -Head over heels -Confessions of a teenage drama queen -Drive me crazy -Just my luck -Shes out of my league -Step up (1-4) -Just friends -The proposal -When in Rome Jeg kunne fortsatt i timesvis! Anonym poster: 21d43097480b792a60b52d37e22ec817
toffel Skrevet 3. september 2012 #16 Skrevet 3. september 2012 Mye bra her! Jeg eeeelsker jentefilmer ) Jeg kan i tillegg nevne: -A lot like love -Life as we know it -Whats your number -Its a boy girl thing -No strings attached -Picture this -One day -Friends with benefits -Sidney white -Friends with kids -What to expect when you're expecting -Another cinderella story -Head over heels -Confessions of a teenage drama queen -Drive me crazy -Just my luck -Shes out of my league -Step up (1-4) -Just friends -The proposal -When in Rome Jeg kunne fortsatt i timesvis! Anonym poster: 21d43097480b792a60b52d37e22ec817 fortsett :D
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #17 Skrevet 14. juli 2013 Her var det jo bare dritt, foruten om Titanic og The Notebook. Er det noen filmer om kjærlighet som er litt mer realistiske, med sex, drama osv? Anonymous poster hash: f04ea...85a
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2013 #18 Skrevet 15. juli 2013 Den beste (jente)filmen gjennom tidene er jo DIRTY DANCING! Elsker den filmen! Som eneste jente med bare brødre og fettere er jeg mer actiontype (ble alltid nedstemt som liten), men typisk chick flicks som jeg kan se om igjen og om igjen uten å bli lei er: - Miss Undercover - Pretty Woman - What Women Want og så kom jeg ikke på flere Anonymous poster hash: 96e0e...f10
Tabris Skrevet 21. juli 2013 #20 Skrevet 21. juli 2013 Jeg skulle ønske romantiske komedier ikke ble kalt "jentefilmer".
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå