Thalassos Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 (endret) . Endret 22. april 2013 av Adegami
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 (endret) Jeg skal på et andregangsintervju imorgen, for andre gang, altså et andregangsintervju. Stillingen er annonseselger i et stort selskap, og jeg er så nervøs at jeg nesten driter på meg, noe jeg aldri pleier å være.. Jeg har alltid fått de jobbene jeg har vært på intervju til tidligere, men det har ikke vært noen særlig seriøse jobber, kun telefonsalg, butikkjobber, dør-til-dørsalg og lignende. Jeg har vært så heldig å bli headhuntet til denne jobben, og det er derfor jeg er så nervøs tror jeg. Imorgen skal jeg altså på intervju med headhunterne og sjefen for hele selskapet. Jeg er komfortabel i slike situasjoner, men akkurat nå vet jeg ikke helt hva jeg skal si, eller ikke si. Så, er det noen her so mer annonseselgere, eller som har vært, som har noen gode tips? Salgstips? Ting som er "perfekt" å si? Jeg er yngst av kandidatene, noe som kan veie både positivt og negativt. Er 19 år. Er forresten bare armer et problem? Har en veldig fin topp jeg vil bruke, som kun dekker litt av overarmene, men jeg lurer på om det blir litt lite? Jeg har ikke mulighet til å hente andre klær, da jeg er hos kjæresten (tenkte på det litt for sent, nettopp kommet fra ferie..). Takker for alle tips! Hihi søtt Ang det du skal ha på deg; bare armer gjør da ingenting så lenge du ikke har utringning til navlen. Og så lenge toppen er fin og passende ellers Endret 12. august 2012 av Dreamdrops
Thalassos Skrevet 12. august 2012 Forfatter #3 Skrevet 12. august 2012 Hihi søtt Ang det du skal ha på deg; bare armer gjør da ingenting så lenge du ikke har utringning til navlen. Så lenge toppen er fin og passende ellers Haha, herreguuud! Snakk om smør på flesk.. Tusen takk
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 Haha, herreguuud! Snakk om smør på flesk.. Tusen takk Sånn er det når man er nervøs Skal på intervju selv i morgen, men "bare" for en butikk da. Men veldig spent likevel! Er en jobb jeg virkelig har lyst på Bare hyggelig og lykke til!
Thalassos Skrevet 12. august 2012 Forfatter #5 Skrevet 12. august 2012 Sånn er det når man er nervøs Skal på intervju selv i morgen, men "bare" for en butikk da. Men veldig spent likevel! Er en jobb jeg virkelig har lyst på Bare hyggelig og lykke til! Jeg er helt surrete i hodet, ALT som er i hodet nå, handler om denne jobben! Får jeg den har jeg sikret økonomien min, leilighet til neste år, alt mulig! Lykke til du også, det går nok kjempebra
Gjest Wanderlust Skrevet 12. august 2012 #6 Skrevet 12. august 2012 Du må ha troa på deg selv! Jeg syns det hjelper veldig på nervene om jeg har skyhøy selvtillit og tenker "det er INGEN grunn til at jeg ikke skal få denne jobben!". Du burde jo ikke ose selvdigger av deg, men du skjønner vel hva jeg mener
Thalassos Skrevet 12. august 2012 Forfatter #7 Skrevet 12. august 2012 Du må ha troa på deg selv! Jeg syns det hjelper veldig på nervene om jeg har skyhøy selvtillit og tenker "det er INGEN grunn til at jeg ikke skal få denne jobben!". Du burde jo ikke ose selvdigger av deg, men du skjønner vel hva jeg mener Jeg prøver å ha den innstillingen, men samtidig er jeg så ufattelig redd for å bli dritskuffa og ikke få jobben, for det er jo en mulighet det også! Jeg vet at headhunterne liker meg veldig godt, det sa de ihvertfall, og de er utrolig hyggelige - men, hva med sjefen? Kanskje han ikke liker meg i det hele tatt? Blææ, det er ikke bare bare å skulle på sitt første "ordentlige" intervju! Men takk for råd
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. august 2012 #8 Skrevet 12. august 2012 Jeg er helt surrete i hodet, ALT som er i hodet nå, handler om denne jobben! Får jeg den har jeg sikret økonomien min, leilighet til neste år, alt mulig! Lykke til du også, det går nok kjempebra Da skjønner jeg at det er mye rart i hodet ditt at the moment, for å si det sånn! Men bare slapp av og vær deg selv Det aller viktigste! SIkker på at det holder i massevis, Adegami. Tusen takk Håper det altså!
Amarinda Skrevet 12. august 2012 #9 Skrevet 12. august 2012 Det som har virket inn positivt når jeg har vært på intervjuer er at jeg har senket terskelen for meg selv. Da har jeg klart å slappe av og ikke gi inntrykk av å være så "desperat" etter jobben som jeg kanskje egentlig var. Ellers vil jeg anbefale å velge klær du føler deg vel i. Jeg var på et intervju i en skjorte hvor knappene over bysten drev å gikk opp under hele intervjuet. Så liksom hvor den mannlige intervjueren tittet under intervjuet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå