mariatherese Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Nå som det begynner å bli tid for å bestille russeklær lurer jeg rett og slett på hvilke erfaringer dere har. Har søkt litt rundt og funnet mange forskjellige meninger. Så jeg lurer på hvem jeg bør bestille fra? Jeg skal jo ha på den samme buksa i over to uker, så vil jo at den skal holde. Jeg vet ikke hvilken leverandør skolen kommer til å ha en avtale med, men tidligere har det vært russ.no. Tingen er at russedress har den buksa jeg synes er finest, og egentlig har jeg ikke tenkt å bruke særlig penger på andre russeklær. Men jeg har lest så mange plasser at russeservice har best kvalitet. Ahh, what to do?!
BusteMartePinn Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Jeg hadde heldress fra Russedress og vi hadde bussklærne våre derfra. Jeg kan i alle fall ikke klage på kvaliteten der, vanskelig å si noe om kvaliteten på russeservice når jeg aldri har prøvd dem, men er sikkert noen her som har og som kan svare. Synes det er greit å ikke bruke så mye på andre klær. Min erfaring er i alle fall at man er på buss bruker man stort sett bare bussklærne, så det er unødvendig å fylle skapet med russ 20XX-gensere og topper som bare blir liggende og støve. Ooh! Og og og: Gled deg! Det er ganske så fantastisk
Gjest Fairydust Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Jeg bestilte fra Russ.no. Etter 2 uker var buksa mi helt revnet opp på ene siden av låret, stinka, hadde grusomme flekker overalt og så egentlig helt jævlig drit ut. Men det skal jeg si deg - det har ingenting med kvaliteten fra Russ.no å gjøre. Det skyldes nok bruken (2 uker festing setter spor)..
Gjest Raindrops Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 Det er sikkert ikke så stor forskjell på kvalitet. Jeg bestilte fra russeservice og buksa mi holdt fint hele russetiden, men jeg ville bare bestilt den buksa jeg likte best.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 12. august 2012 #5 Skrevet 12. august 2012 Jeg brukte russesiden.no og var veldig fornøyd med dem. Buksen holdt hele russetiden, med unntak av at den tingen man fester knappen i på snekkerbuksen var litt vrang, men det fikk jeg fikset Ellers funket alt slik det skulle! : Utstyr, russekort, lue, osv. Jeg var ikke en av de som bestilte så mye heller da.
rox Skrevet 12. august 2012 #6 Skrevet 12. august 2012 (endret) Jeg brukte Russedress, og buksa mi holdt seg fint til tross for hard bruk, hehe. Det er lurt å ikke kjøpe mer enn russebukse (i grunnpakke), for alle de andre klærene er det kult å ha i akkurat de ukene du er russ, også er det ikke like kult etterpå. Jeg angra på hettegensere og t-skjorter jeg kjøpte, det var bortkastede penger. Edit: Og jeg angrer på at jeg hadde guttebukse! Den var digg å traske rundt i, men jeg skulle gjerne hatt jentebukse. Endret 12. august 2012 av rox
Sails Skrevet 13. august 2012 #7 Skrevet 13. august 2012 Det er hipp som happ hvem du velger med mindre du er bussruss, men jeg ville nok gått for Russeservice. Jeg har på følelsen av at de har bedre kvalitet på sine bukser enn hva Russedress har. Glem snekkerbukse og gå for heldress dersom du ønsker å følge "moten".
SemperFi Skrevet 13. august 2012 #8 Skrevet 13. august 2012 Hele VGS klassen min bestilte fra russeservice. Jeg fikk alt sponset, god service og kjapp levering.
hermoine Skrevet 13. august 2012 #9 Skrevet 13. august 2012 Vi brukte Russeservice. Mest fordi vi lagde en avtale med de på skolen. Kan ikke klage på kvaliteten... Den er jo selvfølgelig blitt ganske slitt nederst, men jeg fløy jo rundt overralt i den. Også var den litt for lang
mariatherese Skrevet 13. august 2012 Forfatter #10 Skrevet 13. august 2012 Her i byen er det ikke vanlig med buss, så det blir det heller ikke på meg. Jeg tenker å bare bestille den minste grunnpakken med russelue, russekort og russebukse (og en tusj, russelappen og fløyte). Buksa jeg tenker på er ei jentebukse, men vi får se når skolen starter. Håper at både russedress og russeservice kommer til skolen for prøving. Om det er heldress som nå er "mote", så blir jeg nok ikke å følge moten i år
Casall Skrevet 16. august 2012 #11 Skrevet 16. august 2012 Russeservice har bedre kvalitet, og finere klær. Jeg bestilte derfra.
mariatherese Skrevet 19. august 2012 Forfatter #12 Skrevet 19. august 2012 Vel, for å være litt snobbete så synes jeg russeservice har de fineste, originale russekortene. Har tenkt på å bestille grunnpakke fra russedress og bare bestille kort fra russeservice..
AnonymBruker Skrevet 19. august 2012 #13 Skrevet 19. august 2012 Bestilte fra russedress, ganske enkelt fordi jeg fant russebuksen min derfra og synes klærene der var generelt finere. Kvailteten skal jeg ikke si noe på. I vårt kull ble flere russebukser ødelagt, men det var bukser som kom både fra russeservice og fra russedress. Kommer litt an på hvordan du bruker den:P Fort gjort å revne buksa når du har vorspiel i et tre. Og fort gjort å sy det etterpå, så det går jo bra! Anonym poster: ed6fdfd49e780d25482f8f861e929fa2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå