AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #1 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg har dessverre vært utro mot den viktigste personen i livet mitt. Det er ingen grunn til at det skulle skje, jeg har ikke lyst til å være utro, men likevel har det skjedd. Herregud. Jeg var altfor, altfor full. Jeg husker ikke hvorfor det skjedde. Vi var på nachspiel, og vi hadde sex i tre timer, tror jeg. Men jeg husker nesten ingenting av det. Det er så grusomt. Siden det skjedde har jeg gått med konstant vondt i magen. Samvittigheten min er helt svart. Og jeg synes så forferdelig synd på kjæresten min som har en så dum kjæreste som meg. Før har jeg alltid tenkt at om noen er utro, så bør de fortelle det, fordi den uskyldige burde få avgjøre om den vil være med videre eller ikke. Men ja, nå som jeg er oppe i det selv, tenker jeg at det ikke er det beste likevel? Om jeg forteller det til kjæresten min, kommer han garantert til å tro at det var noe mer enn det det var. Jeg føler ingenting for ham jeg gjorde det med. Den eneste jeg tenker på nå er kjæresten min. Jeg vil elske ham i stykker. Passe på at han alltid har det bra. Gjøre det neste året til det beste i livet hans. OG SAMTIDIG FÅR JEG DÅRLIG SAMVITTIGHET AV det og. Om jeg oppfører meg eksemplarisk fremover, så kommer kjæresten min til å skryte meg opp i skyene. Men jeg fortjener det ikke. Jeg angrer så forferdelig mye. Jeg håper jeg aldri, aldri, aldri gjør noe så dumt igjen. Følelsen jeg har er verre enn å bli dumpet, verre enn da eksen min var utro mot meg. Men samtidig, tror jeg, bedre enn hvordan kjæresten min vil ta det om jeg forteller det. Jeg forventer ikke sympati. Men jeg trenger råd. Og noen å snakke med. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #2 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg har dessverre vært utro mot den viktigste personen i livet mitt. Det er ingen grunn til at det skulle skje, jeg har ikke lyst til å være utro, men likevel har det skjedd. Herregud. Jeg var altfor, altfor full. Jeg husker ikke hvorfor det skjedde. Vi var på nachspiel, og vi hadde sex i tre timer, tror jeg. Men jeg husker nesten ingenting av det. Det er så grusomt. Voldtekt? Anonym poster: 15150d0386ca5c6138afa0eb47edf3ff Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #3 Del Skrevet 12. august 2012 Så det er bedre hvis han får høre det av noen andre? Det kan jo skje, du vet jo ikke hvem han andre fyren snakker med og vips så er det noen som kjenner kjæresten din som vet det og så får han vite det. Nei si det til han, prøv å overbevise han om at det ikke betydde noe og fortell hvor høyt du elsker han. Dumper han deg så har du lært at du ikke skal være utro igjen, fylla har aldri skylda! Så lenge man ikke er så dritings at man mister bevisstheten og blir voldtatt, men det blir jo noe annet. Anonym poster: 789f8147dca0af73f86f3da06325c3b1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bernardette Skrevet 12. august 2012 #4 Del Skrevet 12. august 2012 Voldtekt? Anonym poster: 15150d0386ca5c6138afa0eb47edf3ff Nek, hold deg til tema. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
månestrålee Skrevet 12. august 2012 #5 Del Skrevet 12. august 2012 (endret) .... Endret 12. august 2012 av månestrålee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2012 #6 Del Skrevet 12. august 2012 Voldtekt? Anonym poster: 15150d0386ca5c6138afa0eb47edf3ff Noen her vil vel si det og kalle det voldtekt når en selv ikke husker for og unnskylde seg selv. Blir lei meg når noen vil kalle en slik historie voldtekt. Det får meg til miste respekten for de offer som virkelig er blitt voldtatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2012 #7 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg har selv vært på "den andre siden" og det som såret aller mest var løgnen. Jeg fikk høre det av noen andre på en fest et halvt år senere, og den som fortalte det var kanskje den personen jeg liker minst i verden. I tillegg, mens jeg satt oppløst i tårer kom jenta han hadde vært med. Og hva gjorde hun? Hun lo. Jævlig. Hadde han fortalt meg det kunne vi kommet oss gjennom det sammen. Da hadde jeg visst at jeg kunne stole på at han aldri ville holde noe skjult for meg. Og jeg hadde visst at det var en engangsgreie, en feil. Men det var en skitten hemmelighet, og jeg satt igjen som en idiot. Det var ikke bare sårende, det var nedverdigende. DU gjorde feil, da får HAN bestemme om han vil leve med det. Ikke vær feig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darth Vader Skrevet 12. august 2012 #8 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg har dessverre vært utro mot den viktigste personen i livet mitt. Det er ingen grunn til at det skulle skje, jeg har ikke lyst til å være utro, men likevel har det skjedd. Herregud. Jeg var altfor, altfor full. Jeg husker ikke hvorfor det skjedde. Vi var på nachspiel, og vi hadde sex i tre timer, tror jeg. Men jeg husker nesten ingenting av det. Det er så grusomt. Siden det skjedde har jeg gått med konstant vondt i magen. Samvittigheten min er helt svart. Og jeg synes så forferdelig synd på kjæresten min som har en så dum kjæreste som meg. Før har jeg alltid tenkt at om noen er utro, så bør de fortelle det, fordi den uskyldige burde få avgjøre om den vil være med videre eller ikke. Men ja, nå som jeg er oppe i det selv, tenker jeg at det ikke er det beste likevel? Om jeg forteller det til kjæresten min, kommer han garantert til å tro at det var noe mer enn det det var. Jeg føler ingenting for ham jeg gjorde det med. Den eneste jeg tenker på nå er kjæresten min. Jeg vil elske ham i stykker. Passe på at han alltid har det bra. Gjøre det neste året til det beste i livet hans. OG SAMTIDIG FÅR JEG DÅRLIG SAMVITTIGHET AV det og. Om jeg oppfører meg eksemplarisk fremover, så kommer kjæresten min til å skryte meg opp i skyene. Men jeg fortjener det ikke. Jeg angrer så forferdelig mye. Jeg håper jeg aldri, aldri, aldri gjør noe så dumt igjen. Følelsen jeg har er verre enn å bli dumpet, verre enn da eksen min var utro mot meg. Men samtidig, tror jeg, bedre enn hvordan kjæresten min vil ta det om jeg forteller det. Jeg forventer ikke sympati. Men jeg trenger råd. Og noen å snakke med. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad I lol. Vel i det minste høres det ut som du fikk bra sex ut av det. Tre timer? Ikke verst. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #9 Del Skrevet 12. august 2012 I lol. Vel i det minste høres det ut som du fikk bra sex ut av det. Tre timer? Ikke verst. Det var ikke bra. Det var ikke voldtekt. Men det var ganske bevisstløst. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
darth Vader Skrevet 12. august 2012 #10 Del Skrevet 12. august 2012 Det var ikke bra. Det var ikke voldtekt. Men det var ganske bevisstløst. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad For å være litt seriøs. Forholdet er over og du burde fortelle han at du var utro. Stå for det du gjorde og ta konsekvensene av det. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 12. august 2012 #11 Del Skrevet 12. august 2012 Dere hadde sex i 3 timer??? Det må ha vært god sex! Og du hadde jo all verdens tid på å gå ut av det. Men etterpå får du sårlig samvittighet. Hadde samvittigheten og tanken på verdens beste kjæreste plaget deg, hadde du vel kunne gått lenge før 3 timer??? 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Majott Skrevet 12. august 2012 #12 Del Skrevet 12. august 2012 Det var ikke bra. Det var ikke voldtekt. Men det var ganske bevisstløst. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad I 3 timer? Hadde mannen min hatt sex i fylla i 3 timer med en dame, hadde jeg ledd rått om han hadde påstått bevisstløshet. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #13 Del Skrevet 12. august 2012 Du elsket han vel ikke så mye som du trudde du gjorde. Fortell han så han får bestemme selv. Det værste du gjør er å lyve. Anonym poster: 8e0df5869a8699940d277297ce1dc62d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #14 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg har selv vært på "den andre siden" og det som såret aller mest var løgnen. Jeg fikk høre det av noen andre på en fest et halvt år senere, og den som fortalte det var kanskje den personen jeg liker minst i verden. I tillegg, mens jeg satt oppløst i tårer kom jenta han hadde vært med. Og hva gjorde hun? Hun lo. Jævlig. Hadde han fortalt meg det kunne vi kommet oss gjennom det sammen. Da hadde jeg visst at jeg kunne stole på at han aldri ville holde noe skjult for meg. Og jeg hadde visst at det var en engangsgreie, en feil. Men det var en skitten hemmelighet, og jeg satt igjen som en idiot. Det var ikke bare sårende, det var nedverdigende. DU gjorde feil, da får HAN bestemme om han vil leve med det. Ikke vær feig. Denne personen kommer aldri til å være på en fest jeg og kjæresten min er på. Vi har ikke felles venner, og jeg har ikke tenkt til pleie vennskap med fyren. Jeg kan fortelle kjæresten min alt. Det jeg lurer på er om det er det beste. Han kommer til å ta det utrolig tungt, og jeg vil ikke at han skal ha det vondt med seg selv i månedsvis for en idiotisk tabbe som aldri burde ha funnet sted. Hadde han gjort dette, ville jeg ikke visst. Ja, og så har jeg lyst til å beholde ham. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 12. august 2012 #15 Del Skrevet 12. august 2012 I lol. Vel i det minste høres det ut som du fikk bra sex ut av det. Tre timer? Ikke verst. Hehe, tenkte jeg også på. 180 minutter faktisk! Får prøvd ut litt av hvert på den tiden... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 12. august 2012 #16 Del Skrevet 12. august 2012 Vel, so du sier har en av dine exer vært utro mot deg, da syns jeg virkelig at du selv vet at det er bedre at sannheten kommer fra deg, en fra noen ande... Du vet selv at alt so skjer kommer frem i lyset en dag uansett! Bedre å si det nå, en å la det gå ett år, kanskje to.. Da vil han ihvertfall misste alt som heter respekt for deg, fordi du da har løyet... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #17 Del Skrevet 12. august 2012 Denne personen kommer aldri til å være på en fest jeg og kjæresten min er på. Vi har ikke felles venner, og jeg har ikke tenkt til pleie vennskap med fyren. Jeg kan fortelle kjæresten min alt. Det jeg lurer på er om det er det beste. Han kommer til å ta det utrolig tungt, og jeg vil ikke at han skal ha det vondt med seg selv i månedsvis for en idiotisk tabbe som aldri burde ha funnet sted. Hadde han gjort dette, ville jeg ikke visst. Ja, og så har jeg lyst til å beholde ham. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad Om du var så redd for å miste han hadde du ikke gjort det du gjorde uansett. Skjerp deg, og stå for det du har gjort! Anonym poster: 8e0df5869a8699940d277297ce1dc62d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fionel Skrevet 12. august 2012 #18 Del Skrevet 12. august 2012 Denne personen kommer aldri til å være på en fest jeg og kjæresten min er på. Vi har ikke felles venner, og jeg har ikke tenkt til pleie vennskap med fyren. Jeg kan fortelle kjæresten min alt. Det jeg lurer på er om det er det beste. Han kommer til å ta det utrolig tungt, og jeg vil ikke at han skal ha det vondt med seg selv i månedsvis for en idiotisk tabbe som aldri burde ha funnet sted. Hadde han gjort dette, ville jeg ikke visst. Ja, og så har jeg lyst til å beholde ham. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad Du sa jo tidligere i tråden at du alltid har ment at det er bedre å vite en å ikke vite... ??? Å nå sier du plutselig at du ikke ville visst det om din kjæreste hadde vært utro mot deg... Men du sier også at du tidligere har hatt en kjæreste som var utro mot deg.. Virkelig litt som om du prøver å forsvare det å ikke fortelle det... Noe som blir helt og holdent feil... DU har frarøvet kjæresten din det viktigste i ett forhold, nemmelig troskap, ikke ødelegg enda mer ved å utsette tilliten han har til deg, mer en du allerede har gjort... Han fortjener å vite, og han fortjener å ta et valg, IKKE DU ! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solsikkefrø Skrevet 12. august 2012 #19 Del Skrevet 12. august 2012 FORTELL DET TIL HAN!!!! Han fortjener å få alle kortene på bordet, også kan han ta et valg utifra det. Og det valget må du bare respektere etter det valget du tok. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #20 Del Skrevet 12. august 2012 I 3 timer? Hadde mannen min hatt sex i fylla i 3 timer med en dame, hadde jeg ledd rått om han hadde påstått bevisstløshet. Jeg var ikke bevisstløs. Med ganske bevisstløs mener jeg at jeg var ekstremt full. Jeg husker nesten ikke noe av det. Men vi må ha tilbragt to-tre timer i sengen. Tror ingen av oss fikk orgasme. Jeg husker ikke. Beklager misvisende informasjon. Vi hadde ikke sammenhengende, eksperimentell sex i tre timer. Anonym poster: 9c43c48881a19d7d5a0ede20972474ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå