Jærbu Skrevet 29. mai 2002 #1 Skrevet 29. mai 2002 Jeg har sluttet på p-pillen. Vi bruker likevel kondom. Tenkte at det kanskje var lurt å få alle hormonene ut av systemet før vi starter. Det er to måneder igjen til vi slutter helt med prevansjonsmidler. På bryllupsnatten. Mitt problem er at jeg knapt tenker på noe annet enn det å bli gravid. Jeg kjenner på magen, tenker på hvordan det vil bli å ha et barn der. Tenker på hvor lykkelige vi kommer til å bli. Jeg gleder meg så masse. Er det andre her som har det som meg. Nesten litt hysterisk?
Dahlia Skrevet 29. mai 2002 #2 Skrevet 29. mai 2002 Ser store mager eller nusselige babyer overalt.. Er interessert i siste modell i dypvogn.... Verpesjuk? Yesssss *ler*
Mistyen Skrevet 29. mai 2002 #3 Skrevet 29. mai 2002 *ler* Skal også slutte med piller og sånt til bryllupsnatten, og ja, jeg er "verpesyyyyk". En venninne har nettopp fått barn, og jeg er helt tussete. Vi hadde tenkt å vente et års tid, men det tror jeg skal holde hardt!!!12
Jærbu Skrevet 29. mai 2002 Forfatter #4 Skrevet 29. mai 2002 Takk!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeg er ikke den eneste
Gjest sola Skrevet 30. mai 2002 #5 Skrevet 30. mai 2002 er nok veldig vanlig å tenke bare på graviditet og barn når man gleder seg til å bli gravid.likevel tror jeg det er viktig å intresere seg for andre ting også, det kan ta tid for de aller fleste å bli gravid, og da blir man så veldig skuffa når man finner ut at det ikke klaffer på første forsøk. appsolutt ikke meninga å være gledesdreper nå , men har opplevd å være like opphengt i graviditet selv , tenkte ikke på noe annet enn barn og ble kjempeskuffet når det ikke klaffa. derfor tror jeg det er sundt å ha andre ting å interesere seg for samtidig, og innse at det ikke klaffer for alle den første måneden dette er appsolutt vennskapelig ment lykke til og klem fra sola
Gjest Anonymous Skrevet 31. mai 2002 #6 Skrevet 31. mai 2002 Hei! Tror det er ganske vanlig å bli litt opphengt når en først har begynt å planlegge litt. Jeg kjenner meg igjen. Vi begynt å planlegge litt i mars,men jeg hadde også bestemt meg for å vente til bryllupsnatta,jeg slutta med p-pilla i slutten av mars og begynte med annen prevensjon. Men må si jeg fikk en slapp holdning til å bruke kondom,tenkte som så at det tar nok en stund før jeg blir gravid allikevel. Men jeg ble gravid på første forsøk og er nå i 6 uke! Vi gifter oss i begynnelsen av Juli, så da er jeg ca.11 uker på vei. Så nå er jeg kjempelykkelig!!! Har både bryllup og barn å glede meg til!!! Lykke til! Hilsen en som foreløbig vil være anonym
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå