Gå til innhold

Hvordan skal mørkhudede/asiatere sminke seg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har søkt litt rundt, men finner kun noe enkelt greier på klikk.no og noe drit på blogg.no. Hvordan skal en asiater sminke seg? Haha, noen som har en idè?

Anonym poster: 79fd50908df33d33568f1fc3b48b95e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du sett videoer på youtube, f.eks fra gossmakeupartist?

makup for women of color -

makeup for asian eyes -

eller må det være på norsk?<br /><br /> Anonym poster: ae8a9ac5e48b39917231007829a30cc8

Skrevet

Absolutt alle kler flytende eyeliner, også asiatere. Ettersom du er mørk kan du bruke svart eyeliner, svart mascara og rødt på leppene og du kommer til å bli smashing :)

Anonym poster: 68e371a92836c2aa3f031f664d2c3b3d

• Liker 1
Skrevet

Det ligger massevis av tips på youtube, søk på asian eyes make up eller liknende.

Gjest Candy Pie
Skrevet

Dette har kanskje ikke så mye med dette å gjøre, men bare lurer. For jeg har aldri sett nesten svart foundation...og fra enkelte land er de jo nesten helt svarte? Og vi har jo mennesker med mørk hud i Norge, og om de da skal kjøpe sminke så blir vel det vanskelig for de?

Godt mulig det bare er jeg som ikke har sett sminke for de altså, for det er jo ikke det jeg kjøper når jeg er ute. Men kom bare til å tenke det, da jeg leste den tråden her.

Skrevet

Dette har kanskje ikke så mye med dette å gjøre, men bare lurer. For jeg har aldri sett nesten svart foundation...og fra enkelte land er de jo nesten helt svarte? Og vi har jo mennesker med mørk hud i Norge, og om de da skal kjøpe sminke så blir vel det vanskelig for de?

Godt mulig det bare er jeg som ikke har sett sminke for de altså, for det er jo ikke det jeg kjøper når jeg er ute. Men kom bare til å tenke det, da jeg leste den tråden her.

Dette har jeg også lurt på, når jeg ser på foundation og annen sminke som skal matche hudtonen så pleier jeg å sjekke hvor langt de går på begge sider av fargeskalaen og jeg synes de går pinlig kort til både lyse (har aldri funnet foundation som er lys nok til meg på en norsk butikk) og mørke toner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...