AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Jeg avsluttet akkurat en bachelorgrad, men har et par øyesår på vitnemålet. Skal uansett jobbe ett år før jeg skal søke meg inn på master. Problemet er at jeg logget meg inn på studweb og da sto det at jeg ikke lenger hadde studierett ved institusjonen og itslearning-kontoen min var deaktivert. Noen som vet om toget er kjørt for å melde seg opp til et par eksamener det kommende året? Jeg skal høre med høyskolen, men det hadde vært fint hvis noen visste hvordan dette fungerte så slipper jeg å ligge våken og kverne på det Anonym poster: e3e83ec4d05bfb1f6982a3d7149870bc
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Jeg er ingen ekspert på sånt og det er ca 10 år siden jeg var ferdig på høyskolen, men for å ta eksamen så må man jo først søke om plass på skolen ved vanlig opptak og få plass, man kan vel ikke bare melde seg på eksamener uten å faktisk ha en studieplass og ha betalt semesteravgift? Anonym poster: baeb15ffe5c45215c456bc6391e9585a
ninuska_ Skrevet 13. august 2012 #3 Skrevet 13. august 2012 (endret) Vi fikk vite at etter at man tar ut vitnemålet, så er det ingen vei tilbake. Og ved endt bachelorgrad, så blir man "kastet ut" fra universitetets sider. Du kan se om du kan melde deg opp som privatist? Hvis fagene tilbys! (Du kan kanskje søke deg inn på samme studie for å ta opp fag, men tok utgangspunkt i at du vil gjøre det i høst) Endret 13. august 2012 av ninuska_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå