Gå til innhold

Nettbutikker som leverer RASKT?

Anbefalte innlegg

Hjelp, krise!

Jeg skal i bryllup til helga, og inntil kvelden før er jeg på et sted uten butikker. Plutselig slo det meg at jeg faktisk ikke har noe å ha på meg. Og jeg mener virkelig at jeg ikke har noen alternativer. Jeg har gått ned endel i vekt det siste året og penklær-garderoben min er ikke akkurat oppdatert.

Jeg KAN selvfølgelig løpe rett på nærmeste kjøpesenter lørdag morgen (vielsen er kl 1), men det høres både risikabelt og slitsomt ut.

Beste løsning ser ut til å være å bestille på nett og få det levert hjem. Er det noen som vet om butikker som kan levere innen 5 dager? Jeg har allerede sett at Ellos har ekspress-hjem-levering. Kjolene der var helt OK, men ikke fantastiske. Flere forslag?

Anonym poster: 1e59515a37bb9be752e9c994e0fe85a5

Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/680963-nettbutikker-som-leverer-raskt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du så avhengig av å ha på deg noe pent som du er til et bryllup, hadde jeg virkelig dratt på kjøpesenteret den lørdagen du kan. Så stiller du der kl. 10 når senteret åpner og prøver å finne noe.

Da har du noen timer på deg, og vet at du finner noe du kan ha, og at du får det i rett tid.

Er lett å gjøre bomkjøp ved å bestulle, og varer kan bli forsinket i posten. Noe som ikke er spesielt uvanlig heller.

Zara.com og MassimoDutti.com :) Uten ekspress-levering pleier varene å komme etter max 4 dager, med ekspresslevering får jeg varene etter under 1 dag-2 dager. Fine klær også :) Lykke til!

...MEN, så kom jeg nettopp på at pen-kjoleutvalget kanskje ikke er det beste. Uansett, de har rask levering og fine klær ellers :-)

Anonym poster: 8b837706391f4de152a44146ba5d881a

• Liker 1

Nelly.com er raske ;)

Handler ofte der, men forrige pakke var kjeeeeempetreg (tror det har noe med salget deres å gjøre).

Jeg googlet litt.

Bubbleroom sier: Alltid effektiv leveranse

http://www.bubbleroom.no/?tm=19&gclid=CM_ntfDN4rECFcwvmAodTCYA4Q

Zara.com og MassimoDutti.com :) Uten ekspress-levering pleier varene å komme etter max 4 dager, med ekspresslevering får jeg varene etter under 1 dag-2 dager. Fine klær også :) Lykke til!

...MEN, så kom jeg nettopp på at pen-kjoleutvalget kanskje ikke er det beste. Uansett, de har rask levering og fine klær ellers :-)

Anonym poster: 8b837706391f4de152a44146ba5d881a

Det er heldigvis mørk dress som er kleskoden og ikke galla eller noe slikt, så noen av kjolene på Zara er fine nok, de :) Jeg ser også at de har ekspresslevering på 2-3 dager, det er jo midt i blinken!

Er du så avhengig av å ha på deg noe pent som du er til et bryllup, hadde jeg virkelig dratt på kjøpesenteret den lørdagen du kan. Så stiller du der kl. 10 når senteret åpner og prøver å finne noe.

Da har du noen timer på deg, og vet at du finner noe du kan ha, og at du får det i rett tid.

Er lett å gjøre bomkjøp ved å bestulle, og varer kan bli forsinket i posten. Noe som ikke er spesielt uvanlig heller.

Ja, jeg er egentlig enig. Men jeg er så livredd for å ikke finne noe! Så da tenker jeg at jeg kan bestille noe på nett, og i tilfelle det som dukker opp ikke er noe fint, så får jeg stresse ut og kjøpe noe. I verste fall ender jeg opp med å måtte bytte til meg noe fint på postordre ;)

Nelly.com er raske ;)

Handler ofte der, men forrige pakke var kjeeeeempetreg (tror det har noe med salget deres å gjøre).

Jeg googlet litt.

Bubbleroom sier: Alltid effektiv leveranse

http://www.bubbleroo...CFcwvmAodTCYA4Q

Takk, men ut fra leveringstidene som står på sidene tør jeg ikke satse på dem. Vil helst ha noen som garanterer innenfor et visst tidsrom, jeg har ikke råd til alt for mange bomkjøp heller.

Anonym poster: 1e59515a37bb9be752e9c994e0fe85a5

Vær obs på Zara sin nettbutikk, jeg bestilte noe denne uka og det tok dem to dager før de i det hele tatt sendte pakken.. Bestilte en til pakke på fredag og har fortsatt ikke fått bekreftelse på at den er sendt, så de rakk vel ikke det før helgen.

• 10 år senere...

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...