AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Var ute i helgen og traff en fyr der. Jeg vet hvem han er men har aldri snakket med han før. Vi hadde ikke samme omgangskrets. Vi satt og snakket i flere timer den kvelden men det skjedde ingenting. Verbal flørting, kanskje. Jeg vet også at han "alltid" har vært interessert i min søster. I går fikk jeg venneforespørsel fra han (fb) og han hadde sendt mld der. Han skrev: "Heisan, jeg liker deg virkelig masse.." Vi chattet litt og han sa flere ganger at han liker meg og jeg fikk nr hans i tilfelle jeg hadde lyst å sende mld til han. . Jeg hadde tenkt å sende mld til han i dag slik at han får mitt nr også. Men så var jeg inne på fb først en tur og da så jeg at han og min søster har blitt venner. Nå er jeg i tvil. Har ikke lyst å bli danket ut av min egen søster. (Hun har type og jeg aner ikke om hun noengang har vært intr i "min" fyr) Jeg nøler..og er så utrolig usikker nå. Jeg må kanskje si at jeg er godt voksen (selv om jeg føler meg like usikker som en tenåring) Hva tenker dere om dette? Anonym poster: 72910e6c6afbd592fce6372c3eca7da6
Capt. Obvious Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Ja, ballen er på din side nå, han har jo tross alt tatt kontakt med deg og rett frem innrømmet at han liker deg, det er jo egentlig ingen tvil. At han har blitt venner med søstra di på Facebook betyr ikke nødvendigvis noen ting, det er jo ganske vanlig å legge til familien til de man kjenner dersom man faktisk har truffet dem en gang eller tre. Liker du han så tar du kontakt med han. 2
Tibbie Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Liker du han, kjør på! Send han den meldingen, du Dessuten har søstra di kjæreste, og han fyren virket veldig interessert i deg. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #5 Skrevet 12. august 2012 Ja, ballen er på din side nå, han har jo tross alt tatt kontakt med deg og rett frem innrømmet at han liker deg, det er jo egentlig ingen tvil. At han har blitt venner med søstra di på Facebook betyr ikke nødvendigvis noen ting, det er jo ganske vanlig å legge til familien til de man kjenner dersom man faktisk har truffet dem en gang eller tre. Liker du han så tar du kontakt med han. Ja, jeg liker han. Mulig jeg ser etter en "utvei" for å ikke bli involvert med han. Han vekker så mange, og dype følelser i meg at jeg blir kremt. Bare stemmen hans får meg til å skli av stolen...hehe Han er så veldig mye MANN! Mandig.. Anonym poster: 72910e6c6afbd592fce6372c3eca7da6
Capt. Obvious Skrevet 12. august 2012 #6 Skrevet 12. august 2012 Ja, jeg liker han. Mulig jeg ser etter en "utvei" for å ikke bli involvert med han. Han vekker så mange, og dype følelser i meg at jeg blir kremt. Bare stemmen hans får meg til å skli av stolen...hehe Han er så veldig mye MANN! Mandig.. Anonym poster: 72910e6c6afbd592fce6372c3eca7da6 Du får jo velge selv, men jeg mener man bør gå for det dersom man er oppriktig interessert. Det er bedre å satse selv om det alltid er en risiko for at det feiler, for man angrer mer på de mulighetene man ikke benyttet seg av. 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #7 Skrevet 12. august 2012 Merkelige greier dette her... Jeg har lest side opp og side ned der folk skriver om det samme som meg her og jeg har himlet med øynene og tenkt at det er vel ikke noe å være redd for. Hopp i det, liksom. Men nå. når det er meg selv det gjelder kan jeg forstå hvor usikker og rådvill man blir. Har aldri vært bort i en mann som har fått meg til å føle meg så til de grader feminin.. Ts Anonym poster: 72910e6c6afbd592fce6372c3eca7da6 2
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #8 Skrevet 12. august 2012 Jeg skal sende en melding. Må bare formulere noe vettugt først. Ts Anonym poster: 72910e6c6afbd592fce6372c3eca7da6
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #9 Skrevet 12. august 2012 Jeg skal sende en melding. Må bare formulere noe vettugt først. Ts Anonym poster: 72910e6c6afbd592fce6372c3eca7da6 Da er meldingen sendt. Nå kommer det verste, VENTETIDEN! Er det virkelig mulig å være sååå nervøs?!? Herregud, jeg pisser på meg.. Anonym poster: 72910e6c6afbd592fce6372c3eca7da6 1
Steinar40 Skrevet 12. august 2012 #10 Skrevet 12. august 2012 Var ute i helgen og traff en fyr der. Jeg vet hvem han er men har aldri snakket med han før. Vi hadde ikke samme omgangskrets. Vi satt og snakket i flere timer den kvelden men det skjedde ingenting. Verbal flørting, kanskje. Jeg vet også at han "alltid" har vært interessert i min søster. I går fikk jeg venneforespørsel fra han (fb) og han hadde sendt mld der. Han skrev: "Heisan, jeg liker deg virkelig masse.." Vi chattet litt og han sa flere ganger at han liker meg og jeg fikk nr hans i tilfelle jeg hadde lyst å sende mld til han. . Jeg hadde tenkt å sende mld til han i dag slik at han får mitt nr også. Men så var jeg inne på fb først en tur og da så jeg at han og min søster har blitt venner. Nå er jeg i tvil. Har ikke lyst å bli danket ut av min egen søster. (Hun har type og jeg aner ikke om hun noengang har vært intr i "min" fyr) Jeg nøler..og er så utrolig usikker nå. Jeg må kanskje si at jeg er godt voksen (selv om jeg føler meg like usikker som en tenåring) Hva tenker dere om dette? Anonym poster: 72910e6c6afbd592fce6372c3eca7da6 Jeg tenker at det er merkelig at han blitt venner med din søster.
Capt. Obvious Skrevet 12. august 2012 #11 Skrevet 12. august 2012 Jeg tenker at det er merkelig at han blitt venner med din søster. Fordi? Vennebegrepet på Facebook er da veldig utvannet, og folk legger jo andre til bare man har snakket litt eller møtt hverandre. Dessuten har da søstra hennes type. Man skal være bra sjalu for å reagere på at man legger til et familiemedlem på facebook. 1
Steinar40 Skrevet 12. august 2012 #12 Skrevet 12. august 2012 Fordi? Vennebegrepet på Facebook er da veldig utvannet, og folk legger jo andre til bare man har snakket litt eller møtt hverandre. Dessuten har da søstra hennes type. Man skal være bra sjalu for å reagere på at man legger til et familiemedlem på facebook. TS skriver: "Jeg vet også at han "alltid" har vært interessert i min søster." Og når denne fyren så viser litt interesse for TS så er det første han gjør å legge søstra hennes til på facebook. Jeg hadde reagert på det, ja. Og villet vite hvorfor.
Capt. Obvious Skrevet 12. august 2012 #13 Skrevet 12. august 2012 TS skriver: "Jeg vet også at han "alltid" har vært interessert i min søster." Og når denne fyren så viser litt interesse for TS så er det første han gjør å legge søstra hennes til på facebook. Jeg hadde reagert på det, ja. Og villet vite hvorfor. Det er vel lov å ha vært interessert i andre før man overhodet begynner noen form for dating. Situasjonen er en helt annen nå, søstera hennes har type, og det at han har vært interessert tidligere tyder jo ikke på at han ikker er interessert i ts nå etter hva hun skriver.
Steinar40 Skrevet 12. august 2012 #14 Skrevet 12. august 2012 Det er vel lov å ha vært interessert i andre før man overhodet begynner noen form for dating. Situasjonen er en helt annen nå, søstera hennes har type, og det at han har vært interessert tidligere tyder jo ikke på at han ikker er interessert i ts nå etter hva hun skriver. Jeg syns uansett det er merkelig at han ikke konsentrerer seg om TS på dette tidspunktet.
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #15 Skrevet 12. august 2012 Jeg leser med interesse det dere skriver her. Vet egentlig ikke så mye om forhistorien deres, annet at min søster av og til opp gjennom årene har snakket litt om han og at han hadde vist interesse for henne. Derfor skrev jeg "alltid"... Har ikke fått svar på meldingen ennå.. Ts Anonym poster: 72910e6c6afbd592fce6372c3eca7da6
Capt. Obvious Skrevet 12. august 2012 #16 Skrevet 12. august 2012 Jeg syns uansett det er merkelig at han ikke konsentrerer seg om TS på dette tidspunktet. Hvordan kan det å si rett ut at man liker noen tolkes til at man ikke konsentrerer seg om den man er keen på å date?
Steinar40 Skrevet 12. august 2012 #17 Skrevet 12. august 2012 (endret) Hvordan kan det å si rett ut at man liker noen tolkes til at man ikke konsentrerer seg om den man er keen på å date? Jeg syns fyren i beste fall er korttenkt som blander søstera til TS oppi suppa på dette tidspunktet. Og jeg forstår godt at det gjør TS usikker. Endret 12. august 2012 av Steinar40
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #18 Skrevet 12. august 2012 Hei igjen, ts her. Har fortsatt ikke fått svar fra han. Jeg tok kontakt med min søster i kveld og ba henne fortelle litt om han. De har aldri hatt sex men han prøvde seg på henne for noen år siden selv om han var i et etablert forhold. Jeg har aldri vært fan av å bruke fortiden mot noen men dette får meg til å undres... Etter å ha vurdert frem og tilbake kom jeg frem til å la det kjølne og dø bort. Takk til dere som tok dere tid til å svare meg. Anonym poster: 72910e6c6afbd592fce6372c3eca7da6
Steinar40 Skrevet 13. august 2012 #19 Skrevet 13. august 2012 Hei igjen, ts her. Har fortsatt ikke fått svar fra han. Jeg tok kontakt med min søster i kveld og ba henne fortelle litt om han. De har aldri hatt sex men han prøvde seg på henne for noen år siden selv om han var i et etablert forhold. Jeg har aldri vært fan av å bruke fortiden mot noen men dette får meg til å undres... Etter å ha vurdert frem og tilbake kom jeg frem til å la det kjølne og dø bort. Takk til dere som tok dere tid til å svare meg. Anonym poster: 72910e6c6afbd592fce6372c3eca7da6 Det høres ut som du har kommet fram til det riktige valget. Fyren virker ustabil.
Jimmi Skrevet 13. august 2012 #20 Skrevet 13. august 2012 Ja, jeg liker han. Mulig jeg ser etter en "utvei" for å ikke bli involvert med han. Han vekker så mange, og dype følelser i meg at jeg blir kremt. Bare stemmen hans får meg til å skli av stolen...hehe Han er så veldig mye MANN! Mandig.. Anonym poster: 72910e6c6afbd592fce6372c3eca7da6 Søstera di har type- go for it!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå