Lyra Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 (endret) Noen som vet hvor man kan få tak i en sittebinge, noe lignende denne? Evt hvordan kan jeg få til å lage noe lignende selv? Alle tips mottas med takk Endret 12. august 2012 av Metemor
Lyra Skrevet 15. august 2012 Forfatter #2 Skrevet 15. august 2012 Jaggu meg så klarte jeg å mekke en selv. Og vesla elsker den 1
AnonymBruker Skrevet 15. august 2012 #3 Skrevet 15. august 2012 Kult! Fortell hvordan! Anonym poster: 01bdf8bbf0469f91e061071cca96d82d
Lyra Skrevet 15. august 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. august 2012 (endret) Ved hjelp av 4 hyllesider (altså de du fester hyllene på) fra Ikea, 3 skumgummimadrasser og stoff til å kle den med. Kledde sidene med skumgummi, oversidene også. Ene siden er lavere enn de andre for at lillemor skal komme seg oppi og utav selv. Festet sidene sammen med hjørnefester. Kledde det hele i stoff jeg stiftet fast i undersiden. Brukte en ganske tykk madrass til bunnen, skjærte denne til så den fyller hele bunnen. Akkurat nå har jeg et laken på madrassen i bunnen til jeg finner noe slitesterkt å dekke den med. Er ikke så veldig flink til å forklare, håper det var forståelig... Endret 15. august 2012 av Metemor
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå