AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Jeg gikk veldig forsiktig inn på temaet, fordi jeg vet det kan være vondt. Han sa det går bra hele veien, så jeg så det som en invitasjon til å snakke litt mer om henne. Da jeg spurte hva som var grunnen til at det ble slutt, begynte han nesten å gråte og ble veldig følsom. Da angret jeg og sa unnskyld mange ganger for at jeg nevnte exen hans. Tydeligvis en svært følsom type. Men han liker meg. Jeg vet ikke om jeg vil ta forholdet videre, når han ikke engang klarer å snakke om exen sin? Betyr det at han ikke er over henne? Takker for alle svar Anonym poster: c9d1503272c63cb2485f8558e5ba60ea
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 han er nok ikke over henne nei, og det er vel en stor sjanse for at du bare er rebound eller at du kommer til å få masse problemer hvis han og exen blir venner igjen i framtiden. Anonym poster: 44bf93a767b90112adf9602c079252f2 1
Antique Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Enten er han svært følsom, eller så er han ikke over henne nei. Spurte du hvorfor han begynte å gråte? Det lureste er vel å prate ut sammen, han må jo skjønne hvordan det føles for deg også, siden han liker deg godt. Jeg hadde hvertfall følt meg fryktelig usikker om en gutt hadde reagert sånn..
Steinar40 Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 Jeg gikk veldig forsiktig inn på temaet, fordi jeg vet det kan være vondt. Han sa det går bra hele veien, så jeg så det som en invitasjon til å snakke litt mer om henne. Da jeg spurte hva som var grunnen til at det ble slutt, begynte han nesten å gråte og ble veldig følsom. Da angret jeg og sa unnskyld mange ganger for at jeg nevnte exen hans. Tydeligvis en svært følsom type. Men han liker meg. Jeg vet ikke om jeg vil ta forholdet videre, når han ikke engang klarer å snakke om exen sin? Betyr det at han ikke er over henne? Takker for alle svar Anonym poster: c9d1503272c63cb2485f8558e5ba60ea Hva var årsaken til at det ble slutt?
escelante Skrevet 13. august 2012 #5 Skrevet 13. august 2012 Å joda, han kan nok være over henne selv om han begynte å gråte. Så svart/hvitt er det nok ikke. Det kan være sorger over hvor langt nede han har vært blant annet.
Gjest O___o Skrevet 13. august 2012 #6 Skrevet 13. august 2012 Ikke nødvendig vis. Ikke alle tårer over en eks er av savn
strawberry Skrevet 14. august 2012 #7 Skrevet 14. august 2012 er det lenge siden det ble slutt med dem? Synes det virker litt merkelig å gråte over eksen når han nå holder på med deg..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå