Gå til innhold

På datern med ein, kan ein gå på date med ein an?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hmm.. Eg har vore på datern med ein fyr eg likar ganske godt i eit par veker.. Og har no blitt invitert ut på date med ein an fyr som er venn av ein kollega. Hyggelig fyr, men sannsynligvis ikkje sååå interessant.

Er det greit å gå på ein date? Sjølv om eg dater ein an? Er jo ikkje kjærastar, så.. Eg veit ikkje. Dating er vanskelig! :P

Anonym poster: cc8587731f31526a5694d15c956c3660

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hvis han ikke er sååå interessant, hvorfor ikke vente med å ta daten til du har funnet ut av hva som skjer med den første? Det blir jo date på feil premisser, og bortkastet tid for dere begge hvis du ønsker noe mer med han første.

Gjest Uanonymbruker
Skrevet

Haha nå har du en ja, en nei, og en kanskje.

Vedder på du ble mye klokere nå :D

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ja

Edit: Hva med en poll? ;)

Endret av Medlem
  • Liker 1
Skrevet

Hei.

Selvfølgelig kan du det. Dere er jo, som du skrev, ikke sammen enda. Hvis du føler at det er okay å ta en kaffe eller noe med kollegaen din, så kan du gjøre det.

• Liker 2
Skrevet

Ja, det går helt fint. Så lenge du ikke er i noe forhold så er det helt opp til deg hva du vil.

Derimot er det ikke lov å skrive på dialekt her på KG.

Anonym poster: df932872ec926abdbd85650d546b785d

Skrevet

Ja. Med mindre du gir han falske forhåpninger, synes jeg det er helt greit.

Skrevet

Det er klart du har lov, men for meg hadde det i hvertfall ikke føltes riktig.

Hvis du liker han du dater for øyeblikket, hvorfor møte en annen (som i tillegg antakeligvis ikke er interessant)? Holder det ikke med èn av gangen?

Skrevet

Det kan du hvis du har lyst. Men har da forståelsen for at den første mister litt interesse for deg da.

Gjest hedgepig
Skrevet

Derimot er det ikke lov å skrive på dialekt her på KG.

Det er ikke mye dialekt i det innlegget. Kun an, som burde vært byttet til anna.

Skrevet

Jeg ville ikke ha datet en som dater andre samtidig.

Anonym poster: 1057669d9673424ff6869008a3cc9f91

Skrevet

Det er jo lov, men jeg tar meg selv i å innrømme at jeg syntes det er ufint og jeg ser på det som litt useriøst.

Skrevet

Hmm.. Eg har vore på datern med ein fyr eg likar ganske godt i eit par veker.. Og har no blitt invitert ut på date med ein an fyr som er venn av ein kollega. Hyggelig fyr, men sannsynligvis ikkje sååå interessant.

Er det greit å gå på ein date? Sjølv om eg dater ein an? Er jo ikkje kjærastar, så.. Eg veit ikkje. Dating er vanskelig! :P

Anonym poster: cc8587731f31526a5694d15c956c3660

Er du så desperat etter oppmerksomhet at du ikke klarer å date bare en av gangen?

Skrevet (endret)

Du kan, men det er fare for at de du dater ikke setter pris på det og du sitter igjen med 0 eller den du likte minst.

Jeg har datet to samtidig, og mistet begge. Heldigvis vil jeg si, for da fant jeg mannen, men jeg vil aldri noen gang date to samtidig igjen. Stress!

I tillegg, føles det usmakelig for meg. Jeg har og vært en av to (eller fler?) som menn har datet samtidig. Jeg likte ikke følelsen og gikk. Dobbeltmoral fra min side ja, siden jeg datet to samtidig før dette, men etter å ha opplevd det selv så likte jeg ikke følelsen og kunne ikke tenkt meg å gjort dette igjen mot noen. Har faktisk nesten (hadde de ikke vært noen skitstøvler) dårlig samvittighet for de to jeg datet samtidig.

Endret av Illicitus
Skrevet

NEI. Hvis han du dater betyr så lite for deg at du drar på date med en annen, så greit, men da må du fortelle det til ham. Du leker ikke med følelsen til folk. Her kan du risikere å såre enten en av dem eller begge, eller ende opp med selv å bli såret av begge fordi de finner ut at du har ført dem bak lyset.

Skrevet

Spørsmålet er om du synes det er verdt det. Å bare ta en kaffe med en person er en ting - det er intensjonen som betyr noe. Hvis han du nå dater reagerer på dette vil du ha forspilt sjansen din. Du kan spørre deg selv - ville du likt at en kar du dater og du liker hadde gått ut med ei anna jente samtidig? Har du det skrekkelig travelt med å få unna den andre daten samtidig? Er han andre karen så fantastisk at det er verdt det? Hvordan ville du reagert om du sammen med date 2 møter på date 1 på gata. Ville du blitt flau eller syntes det var helt greit?

Til syvende og sist er det bare du som vet

Skrevet

Spørsmålet er om du synes det er verdt det. Å bare ta en kaffe med en person er en ting - det er intensjonen som betyr noe. Hvis han du nå dater reagerer på dette vil du ha forspilt sjansen din. Du kan spørre deg selv - ville du likt at en kar du dater og du liker hadde gått ut med ei anna jente samtidig? Har du det skrekkelig travelt med å få unna den andre daten samtidig? Er han andre karen så fantastisk at det er verdt det? Hvordan ville du reagert om du sammen med date 2 møter på date 1 på gata. Ville du blitt flau eller syntes det var helt greit?

Til syvende og sist er det bare du som vet

Enig i dette. Folk flest liker ikke å føle seg som nr. 2, noe de fleste nok vil føle hvis de finner ut at man bare er en av flere.

Hadde nok ikke reagert så mye hvis det bare var den aller første daten det dreide seg om, men har man vært på dealer'n noen uker eller mer så ville jeg nok følt meg litt "snytt" ja.

Skrevet

Så moralen her er at: så lenge de ikke finner ut av det så er det helt ok å date flere på en gang. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...