AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Siste gang jeg hadde en date, var jeg i 20årene. Og nå er jeg tretti og har vært singel i noen måneder. Je gmå også nevne at jeg er utlending, så norske date-regler er helt fremmede for meg. I går var det første gang jeg klarte å flørte litt med en mann, og vi skal møttes i morgen, og jeg er blitt litt uvitende på dette området, så det er mye jeg lurer på. Jeg har ikke spesielt lyst til å involvere meg i et forhold, men vil gjerne kose meg litt. Samtidig er det ikke ons eller bare sex-forhold som jeg er interessert i... Bare en litt uforpliktende flørt, hvor vi kan ha det koselig sammen uten å ta det seriøst, men med gjensidig respekt likevel. Det er vanskelig for meg å finne noen konkrete spørsmål, men jeg føler det som om jeg hadde hoppet direkte fra da jeg var 23 til nå, og føler meg litt fortapt... Så kanskje kunne dere dele deres erfaring og fortelle meg litt om datingslivet etter 30 år? I tillegg til dt har jeg egentlig ett konkret spørsmål : forventer man å ha sex fortere i den alder enn når man var yngre? Jeg mener, er det unormalt å få ham til å vente flere dates før vi ligger sammen? I tilfelle dere lurer på hvordan han er (fordi sev om man forandrer seg i visse perioder og blir modigere, vet jeg jo at hver har sin tenkemåte og at vi ikke kan generalisere), prøvde han å kysse meg, men jeg er den typen som ikke liker å kysse foran mine venninner - spesielt når det er første kyss- så jeg sa ifra, og da svarte han at han gjerne kunne vente og ville respektere det. Håper å få svar, føler meg virkelig som i en helt ny verden!! Anonym poster: 8b6b7a841fdfd2c8aa70aebb17b475be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå