AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #1 Del Skrevet 12. august 2012 Jeg kjøpte ingredisenser litt uten å tenke meg om igår, og nå finner jeg bare oppskrifter med buljong og lignende.. Ingrediense jeg har er: To bokser hakkede tomater Hvitløk Løk Basilikum Mel Tror dere det funker å lage en tomatsuppe ut av dette? Eventuelt hvordan? Takk for svar Anonym poster: 422791f09e3671bdd0b39ebeeececb8d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest _Blomsten_ Skrevet 12. august 2012 #2 Del Skrevet 12. august 2012 Ikke noe problem. Du må nok ha i litt ekstra salt når du ikke bruker buljong. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sensasjon Skrevet 12. august 2012 #3 Del Skrevet 12. august 2012 stek hvitløk og løk i en kjele med olje. Hell oppi de hakkede tomatene og kok. Bruk en stavmikser og voila.. tomatsuppe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
marsy Skrevet 12. august 2012 #4 Del Skrevet 12. august 2012 når jeg lager tomatsuppe setter jeg tomater, løk, hvitløk og krydder i stekeovnen frem til det er mykt og stekt. Så moser jeg alt med stavmikser, og smaker til med litt mer krydder etter behov. Hvis du har hermetiske tomater hadde jeg bare hakket løk og hvitløk, og latt de svette i en kjele med olje til de er myke og søte. Så hatt oppi tomatene og varmet. Most med stavmikser og smakt til med krydder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå