Gå til innhold

Noen regnskapsførere her?

Anbefalte innlegg

Gjest babyfirefly91
Skrevet

hvor mye tjener du etter skatt?

hvor bor du?

hva er dine typiske arbeidsoppgaver?

liker du det?

hvilket type firma jobber du i?

på forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lønna varierer veldig i regnskapsbransjen så det kommer mye ann på ansinitet, bosted og utdanning.

Dersom man er vanlig regnskapsmedarbeider vil jeg si at man tjener alt fra 320 000-360 000 i året inkludert skatt. Jeg tjener nå 330 000, men vil gå opp i løpet av året pga at jeg har mottatt autorisasjon, jeg bor i Hedmark.

Mine typiske arbeidsoppgaver er løpende bokføring på mine faste kunder og godkjenning av betalinger.

Jeg jobber i et regnskapsfirma.

Håper dette var svar som gir noen hjelp :)

Gjest babyfirefly91
Skrevet

Lønna varierer veldig i regnskapsbransjen så det kommer mye ann på ansinitet, bosted og utdanning.

Dersom man er vanlig regnskapsmedarbeider vil jeg si at man tjener alt fra 320 000-360 000 i året inkludert skatt. Jeg tjener nå 330 000, men vil gå opp i løpet av året pga at jeg har mottatt autorisasjon, jeg bor i Hedmark.

Mine typiske arbeidsoppgaver er løpende bokføring på mine faste kunder og godkjenning av betalinger.

Jeg jobber i et regnskapsfirma.

Håper dette var svar som gir noen hjelp :)

takk:) ja det hjalp! bor i stavanger da, regner med det kanskje kan være litt høyere her men noenlunde det samme :)
Skrevet

Bor i Oslo, jobber i Oslo i regnskapsbyrå

Tjener 410.000 + bonuser. Er ikke autorisert enda, men skal bli. Jobben betaler utdannelsen.

Typiske arb.oppg: bokføring, fakturering, lønn. oppgaver til offentlig (terminoppg., mvaoppg, lønns- og trekkoppg), betalinger, remitteringer, en del juridisk råd ang personal, selvangivelser og hva som måtte dukke opp på mail. Det er ikke rent lite.

Jeg liker det veldig godt. Mye kundekontakt, mange morsomme bransjer og det er gøy å følge mine kunder. Det er veldig mye å gjøre første halvår, så man må belage seg på mye overtid, men høsten er relativt rolig. Tar en del avspassering på sommer og høst.

Anonym poster: 0459ef821774099462d7439153cf151b

Skrevet

Tjener 410.000 + bonuser. Er ikke autorisert enda, men skal bli. Jobben betaler utdannelsen.

Typiske arb.oppg: bokføring, fakturering, lønn. oppgaver til offentlig (terminoppg., mvaoppg, lønns- og trekkoppg), betalinger, remitteringer, en del juridisk råd ang personal, selvangivelser og hva som måtte dukke opp på mail. Det er ikke rent lite.

Jeg liker det veldig godt. Mye kundekontakt, mange morsomme bransjer og det er gøy å følge mine kunder. Det er veldig mye å gjøre første halvår, så man må belage seg på mye overtid, men høsten er relativt rolig. Tar en del avspassering på sommer og høst.

Lønna her var før skatt. Lønn etter skatt gir ingen informasjon da det kommer an på hvordan økonomien er ellers bla mtp om man eier bolig og har lån osv.

Gjest babyfirefly91
Skrevet

takk for innspill! ser det varier litt, men høres veldig interessant ut så blir nok det jeg går for :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...