Fri ulv Skrevet 12. august 2012 #1 Skrevet 12. august 2012 Jeg var på fest inatt, og til tross for at jeg var edru mannet jeg meg opp og spurte om nr til ei jente jeg synes var søt Tenker å ta kontakt med henne, men ikke masete tidlig, og enda viktigere: Det hadde vært supert om meldinga jeg ga fra meg ga henne en sjanse til å si "nei takk", om hun ikke skulle være interessert allikevel. Kjipt med en date av ren høflighet liksom Noen forslag/innspill?
Antique Skrevet 12. august 2012 #2 Skrevet 12. august 2012 Ikke tenk så mye, ta kontakt! Takk for i går f.eks.. Du merker nok raskt om hun er intressert eller ikke
AnonymBruker Skrevet 12. august 2012 #3 Skrevet 12. august 2012 Hadde det vært meg hadde jeg satt pris på om fyren som spørte tter nr mitt hadde spørt hvordan formen min var. Viser at han bryr seg. Anonym poster: 0e8cb99c9151927abc544e50a354e405 1
Noteknekk Skrevet 12. august 2012 #4 Skrevet 12. august 2012 "Heisann, var koselig å treffe deg i går . Håper du hadde en bra kveld, hvordan er formen i dag?" eller noe i den duren går det jo an å sende. Syns ikke det er for tidlig å sende i dag, og hvis dere hadde kjemi og hun synes du virket interessant så tror jeg ikke hun syns det heller. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå