Gå til innhold

Litt stolt nå...

Fremhevede innlegg

Gjest Ethereal
Skrevet

Jeg har "alltid" trent mye, men siden jeg flyttet til utlandet, har det blitt med noen turer på et treningsstudio jeg nok aldri ville valgt hjemme. Det er så grusomt overfylt at jeg gjerne ender opp med å bruke nesten en halvtime av en økt på venting, og det selv om jeg planlegger godt.

Derfor har jeg gruet litt for å gå dit, og har lett etter alternativer. Det er så kjipt å kun ha studiotrening som eneste alternativ når jeg har vært vant til variert trening.

Derfor: Jeg har begynt å jogge om morgenen, og det funker UTMERKET :-) Jeg har funnet en flott løype som går langs en kanal, og der det er stier i stedet for asfalt. Så nå er jeg veldig fornøyd :)

Thanks for listening!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flink du er. Det høres ut som du tilpasser deg livet i en ny by aldeles utmerket. Jeg hadde ikke trodd noe annet heller. Du er jo byjente.. :)

Det må da være perfekt å løpe i Amsterdam, sikkert mye å se på, flatt, spennende å være en ny plass. Det virker som du trives. Så bra! Å ta et slikt utenlandsopphold er noe du ikke kommer til å angre på, tvert imot, minner for resten av livet, tro meg! Dersom du i tillegg får faglig utbytte er det jo supert! Kanskje lærer du språket etterhvert, det er jo alltids noe, bare det!

Koselig med disse små "reisebrevene" dine. Jeg var i Paris ett år når jeg var "ung", og har aldri angret på det. Kos deg videre.

Her hjemme er det skikkelig sørpevær for tiden, men null grader og tung snø som bare laver og laver ned. Jeg har normalt utsikt over sundet fra kontoret mitt, men nå ser jeg ikke nabobygget engang. Triste greier. Tenk at du får oppleve vår!!..for en gangs skyld, det er jo ikke akkurat vanlig for oss "nordboere".

Nei kos deg, nyt livet. Du vet hva som er her hjemme...ingenting endres. Jeg husker jeg savnet "syke" ting, som å stå å henge på "KV"-hjørnet etter skoletid. Når jeg så kom hjem etter 1 år i utlendighet, var det ikke noe som var spennende lenger... så ikke tenk på oss her hjemme. Vi gjør ikke noe som du ikke kan gjøre der nede... Kjæresten din kommer vel snart på besøk? gjør han ikke, eller var det du som skulle hjem en tur? Husker ikke. Jeg kan jo skjønne at du savner han. Det er sikkert rart. Men dere ser hverandre igjen...

Nyt tiden du....

Stor klem fra hjembyen..

Gjest Ethereal
Skrevet

Takk for oppmuntrende ord, Sofia :)

Joda, ting går greiere etterhvert, men det skulle bare mangle. Jeg hadde blitt en avmagret alkoholiker ellers :oops: Litt vekt er nok forsvunnet, så jeg må ta meg sammen og spise mer.

Forøvrig er jeg ikke i Amsterdam, men i Utrecht, noen mil lenger sør/øst. Byen har ca 250 000 innbyggere, men sentrum er utrolig lite og sjarmerende. Gamle hus, små koselige puber/kafeer, og kanaler overalt.

På torsdag, eller rettere sagt onsdagsnatta (grøss, må ta nattog ca 0500), reiser jeg HJEM til Tromsø, det blir godt å se min kjære igjen, møte venner, gå på byen osv. Og jeg har til og med fått lengre hår *Stolt* Godt at jeg faktisk klarte å spare, ingen ville tro det for ett år siden, da jeg løp rundt med blåsvart pinnsvinfrisyre :sjarmor:

Så nå håper jeg på oppholdsvær og en ledig sofa på Cirka :wink:

Skrevet

Borte bra men hjemme best... Uansett.

Ha en flott hjemreise da.

Og kos deg på kafe..

Skrevet

Synes du skal være veldig stolt av deg selv, jeg!

Lykke til, og god tur hjem!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...