Gå til innhold

passer svart og brun sammen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i årevis hatt d for meg at svart og brunt ikke går bra sammen. Feks til svart bukse bruker jeg ikke brun topp. Hva syns du??

Hva med svart og mørkeblå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, synes du en dobberman ser ut som den har feila om morgenen ?

• Liker 1
Gjest Cupcakes
Skrevet

Kommer veldig ann på brunfargen, hvor mørk den er. Det samme med blått og svart.

Skrevet

Enig i at det kommer litt ann på hvir mørk brunfargen er, men mener absolutt at brunt og sort kan gå sammen. Eksempler;

blackbrown3.jpg&w=400&h=320&ei=AQAoUKr1Bq3P4QSS9IHoBA&zoom=1&iact=hc&vpx=173&vpy=2&dur=791&hovh=201&hovw=251&tx=178&ty=54&sig=104083507222104155201&page=1&tbnh=123&tbnw=161&start=0&ndsp=24&ved=1t:429,r:0,s:0,i:72&biw=1333&bih=646

Skrevet

Både ja og nei, som nevnt tidligere så er det tonen på brunfargen som er avgjørende.

I de fleste tilfeller synes ikke jeg at det ser bra ut.

Skrevet

Jeg går ofte i svart bukse med brun/beige v-genser,ofte med hvit skjorte/bluse.. Men ikke hvilken som helst brunfarge som de fleste nevner her.

Blått går jeg også med til svart bukse, men ikke mørkeblått, det må være mellomblå / kongeblå / lyseblå, da er det meget pent til svart.

Anonym poster: d5c35dbfd6c695a93d552c513bffb76b

Skrevet

Brunt og svart går sammen hvis brunfargen er lys, nærmere beige. Brune vesker passer også til svarte antrekk.

Skrevet

Mørkeblått er nyyyydelig til svart!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...